دستگیری ۹ سارق حرفه‌ای در چند عملیات پلیس خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 آبان 1401 | 10:38 ق.ظ
دستگیری ۹ سارق حرفه‌ای در چند عملیات پلیس خوزستان ۹ سارق حرفه‌ای در چند عملیات پلیس خوزستان در شهرستان‌های اهواز، هویزه و اندیمشک دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: ماموران کلانتری ۱۲و ۲۴ اهواز با اقدام اطلاعاتی، هویت اعضای یک باند چهار نفره سارقان موتورسیکلت را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاهشان تعداد ۱۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ حسین زلقی با بیان اینکه تاکنون ۲۵ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شده‌اند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: همچنین در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۵ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت در شهر اهواز از وی کشف کردند.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه تاکنون ۱۲ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، گفت: متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت معترف شد.

 

دستگیری سارق احشام در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق هویزه ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ علی تقدسی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاهش دستگیر که در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی معترف شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد، ادامه داد:شهروندان هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد خلافکار و سارقان از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.

 

باند سارقان به عنف زیر ضربه پلیس اندیمشک

فرمانده انتظامی ا ندیمشک گفت: ماموران کلانتری ۱۱ اندیمشک با رصد و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی باند سه نفره سرقت به عنف شدند.

سرهنگ رمضان گوروئی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنان را در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای متهمان یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار