شناسایی هزاران انشعاب غیرمجاز آب در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 آبان 1401 | 10:31 ق.ظ
شناسایی هزاران انشعاب غیرمجاز آب در خوزستان از ابتدای امسال تا کنون ۱۲ هزار انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در شهر‌های خوزستان شناسایی شده است.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به شناسایی ۱۲ هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در شهر‌های خوزستان از ابتدای امسال تا کنون گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

 

محسن درفشان افزود: این میزان انشعاب شناسایی شده در حال تبدیل شدن به اشتراک مجاز و قانونی هستند.

وی گفت: به منظور  مدیریت شبکه توزیع آب در شهر‌های مختلف استان،  پیمایش لحظه‌ای مشترکان در حال انجام است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

درفشان افزود: انشعاب‌های غیرمجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات شرکت آب و فاضلاب و منجر به اخلال در خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکین، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین افت فشار آب در شبکه توزیع می‌شود.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفا خوزستان به افرادی که بصورت غیرمجاز از شبکه توزیع آب برداشت می‌کنند، پیشنهاد کرد: بهتر است دارندگان انشعابات غیرمجاز، قبل از کشف انشعاب غیرمجاز توسط تیم‌های عملیاتی شرکت آبفا استان در تمامی شهر‌های خوزستان، با مراجعه به امور مشترکین ادارات آبفا در شهر‌های استان و تشکیل پرونده نسبت به قانونی نمودن انشعاب اقدام کنند تا مشمول هزینه‌های گزاف نشوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار