دستگیری کلاهبرداران ۵۰ میلیارد تومانی در بهبهان

تاریخ انتشار: سه شنبه 17 آبان 1401 | 11:45 ق.ظ
دستگیری کلاهبرداران ۵۰ میلیارد تومانی در بهبهان با تلاش ماموران پلیس، کلاهبرداران ۵۰ میلیارد تومانی در بهبهان به دام افتادند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت:درپی دریافت چند فقره مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری کلان تحت عنوان فروش گنج و عتیقه‌جات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

سردار سید محمد صالحی افزود: ماموران پلیس پس از اخذ اظهارات شکات و شواهد مختلف، پس از انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی ‏سرکرده باند که خود را نماینده مسولان کشوری و لشکری معرفی می‌کرد شناسایی و دستگیر کردند.

وی  با بیان اینکه در این ارتباط ۴ نفر دیگر اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند، ادامه داد: طبق بررسی‌ها و اعترافات کلاهبرداران مشخص شد با این شگرد از چندین شهروند کلاهبرداری کردند که تاکنون ۵ نفر به پلیس مراجعه کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه تاکنون مبلغ کلاهبرداری شده ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد:  شهروندانی که از طریق شیوه مذکور از آنان کلاهبرداری صورت گرفته با در دست داشتن مستندات، جهت احقاق حقوق خود به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بهبهان مراجعه کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار