مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان: یادواره شهدای صنعت، یک اقدام فرهنگی از سوی سپاه خوزستان است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 آبان 1401 | 10:09 ق.ظ
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان: یادواره شهدای صنعت، یک اقدام فرهنگی از سوی سپاه خوزستان است مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: یادواره شهدای صنعت، با هدف پاسداشت مقام والای شهیدان یک اقدام فرهنگی باکیفیت و تخصصی از سوی سپاه حضرت ولی عصر خوزستان (عج الله تعالی فرجه الشریف) است. دکتر علی خدری در نشستی که به همین منظور در سالن فجر با حضور جانشین فرمانده سپاه برگزار شده بود، […]
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: یادواره شهدای صنعت، با هدف پاسداشت مقام والای شهیدان یک اقدام فرهنگی باکیفیت و تخصصی از سوی سپاه حضرت ولی عصر خوزستان (عج الله تعالی فرجه الشریف) است.

دکتر علی خدری در نشستی که به همین منظور در سالن فجر با حضور جانشین فرمانده سپاه برگزار شده بود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت خوزستان، اظهار کرد: در کشورهایی که دفاع مقدس نداشتند و جنگشان ارزشی نبود، هنوز از بازماندگان جنگ جهانی دوم به صورت ویژه و خاص تجلیل می شود، ما در هشت سال جنگ تحمیلی، دفاع مقدس داشتیم که باید از جانفشانی های شهدا و رزمندگان اسلام، کار فرهنگی درخور و همتراز با رشادت های آن بزرگواران تهیه شود.
خدری با اشاره به شهدای صنعت برق خوزستان در جنگ تحمیلی، افزود: شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز ۱۶ شهید دفاع مقدس را تقدیم کرده که موجب عزت و افتخار است و امروز وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم، ما هم در راستای اقدامات فرهنگی و جهت حفظ و نکوداشت یاد و خاطره شهدای این صنعت؛ حسینیه شهدای برق در منطقه عملیاتی فکه را ساختیم که باید افتتاح شود.
وی در خصوص برگزاری یادواره شهدای صنعت در خوزستان از سوی سپاه حضرت ولی عصر گفت: باید دبیرخانه ای در خوزستان به همین منظور در نظر گرفته شود، و دستاوردهای صنعت برق را نیز در کنار این نمایشگاه عرضه کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار