افزایش ۱۹ درصدی مرگ ومیر درحوادث رانندگی خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 آبان 1401 | 11:16 ق.ظ
افزایش ۱۹ درصدی مرگ ومیر درحوادث رانندگی خوزستان مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان گفت: آمار مرگ و میر ناشی از حوادث و تصادفات رانندگی خوزستان در نیمه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۹ درصد افزایش داشته است.

دکتر سیدفرزاد حسینی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: در این مدت  ۵۰۰ نفر در حوادث رانندگی خوزستان جان خود را از دست دادند در حالی که این رقم در زمان مشابه پارسال ۴۲۱ نفر بود.

وی بیان کرد: بر اساس آمار، ۴۱۵ نفر از تلفات تصادفات رانندگی در خوزستان مرد و ۸۵ نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان افزود: اهواز با ۲۱۳ نفر ، دزفول با ۴۳ نفر ، شوشتر با ۳۹ نفر، شوش با ۳۲ نفر و بهبهان با ۲۷ نفر به ترتیب بیشترین تلفات ناشی از تصادف رانندگی را در خوزستان داشتند.

حسینی ادامه داد: در نیمه نخست امسال ۹ هزار و ۴۱۱ نفر( هفت هزار و ۴۷ مرد و ۲ هزار و ۳۶۴ زن ) به دلیل مصدومیت ناشی از تصادف رانندگی به مراکز پزشکی قانونی خوزستان مراجعه کردند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه پارسال که تعداد هفت هزار و ۶۸۱ نفر بوده ۲۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

افزایش ترددهای درون و برون شهری که بیشتر ناشی از فروکش کردن کرونا و افزایش سفرهای بهاری و تابستانی بوده در افزایش نسبی تلفات رانندگی در خوزستان موثر بوده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار