آخر هفته بارانی در انتظار خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 19 آبان 1401 | 09:32 ق.ظ
آخر هفته بارانی در انتظار خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارندگی، رعد و برق و وزش تندباد تا اوایل هفته آینده برای خوزستان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری بیان کرد: تا اواسط روز پنجشنبه هفته جاری بارش پراکنده در برخی نقاط خوزستان دور از انتظار نیست؛ در این مدت مه رقیق در مناطق جنوبی و ساحلی و مرکزی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از اواخر روز پنجشنبه تا روز دوشنبه هفته آینده با تاثیر سامانه بارشی به تناوب شاهد رگبار باران و رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای در خوزستان خواهیم بود.
سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۱.۵ و دهدز با ۱۰.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند.حداکثر دمای اهواز در این مدت ۳۰.۶  و حداقل ۱۶.۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به تاثیر سامانه بارشی و ابرناکی از اوایل وقت سه شنبه تا اوایل وقت چهارشنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرده بود.

پیرو هشدار سطح زرد این اداره کل نسبت به تداوم تاثیر سامانه بارشی از اوایل وقت چهارشنبه هفته جاری تا اواخر وقت دوشنبه هفته آینده در بیشتر نقاط استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

بر اساس این گزارش ۲۴.۰۵ میلیمتر بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان ثبت شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار