تعمیرات نیمه اساسی واحد شماره ۵ نیروگاه رامین اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 21 آبان 1401 | 10:40 ق.ظ
تعمیرات نیمه اساسی واحد شماره ۵ نیروگاه رامین اهواز سرپرست نیروگاه رامین اهواز از تعمیرات نیمه اساسی واحد شماره ۵ باهدف تقویت تولید انرژی برق خبر داد.

محسن حافظی گفت: به منظور رفع چالش‌ها، محدودیت تولید و تقویت تولید انرژی برق، عملیات تعمیرات نیمه اساسی واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵ نیروگاه رامین اهواز در حال اجرا است.

وی با اشاره به فرسودگی و قدمت بالای واحد‌های تولیدی این نیروگاه بخاری افزود: بهسازی و رفع چالش‌های فنی واحد‌های نیروگاه از برنامه‌ها و رویکرد‌های اصلی ما است و با تکیه بر دانش و تخصص همکاران خود تعمیرات نیمه اساسی این واحد تولیدی را اجرایی کردیم.

حافظی تعمیرات نیمه اساسی این واحد را شامل؛ بخش‌های توربین، بویلر و تجهیزات جانبی عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانیم شاهد پایان این عملیات و راه اندازی مجدد آن باشیم تا با آمادگی مطلوبی به استقبال تابستان و پیک برق ۱۴۰۲ برویم.

سرپرست نیروگاه رامین می‌گوید: به دلیل شکستگی پره ۲۷ روتور IP بخش توربو ژنراتور تبدیل به تعمیرات اساسی و بخش تجهیزات جانبی به تعمیرات نیمه اساسی تبدیل شده است.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در پشتیبانی از شبکه برق کشور ایفا می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار