سرپرست سازمان اتوبوسرانی اهواز خبر داد: ورود اتوبوس های جدید به اهواز در آینده ای نزدیک

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 آبان 1401 | 11:18 ق.ظ
سرپرست سازمان اتوبوسرانی اهواز خبر داد: ورود اتوبوس های جدید به اهواز در آینده ای نزدیک یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ، محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز و رضا بزاز زاده سرپرست سازمان اتوبوسرانی با معاون منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در تهران دیدار کردند. مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بهمراه سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز […]

یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ، محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز و رضا بزاز زاده سرپرست سازمان اتوبوسرانی با معاون منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در تهران دیدار کردند.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بهمراه سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز و رضا بزاز زاده سرپرست سازمان اتوبوسرانی با حضور در دفتر معاون منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در پایتخت با مسعود نصرتی ، در خصوص ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز دیدار و گفتگو کردند.

بزاز زاده سرپرست سازمان اتوبوسرانی و نماینده شهردار کلانشهر اهواز بعنوان فردی آشنا به مسائل حمل و نقل درون شهری گفت : با توجه به کمبود شدید اتوبوس و مشکلات بوجود آمده برای شهروندان ، موضوع تحویل اتوبوس جدید برای شهر اهواز از اهمیت بسزایی برخوردار است بر همین اساس گزارش کاملی از حمل و نقل عمومی درونشهری اهواز و مشکلات پیرامونی آن مطرح شد.

وی افزود : مهندس یوسفی که از ماه ها قبل پیگیر رفع مشکل کمبود اتوبوس از طریق رایزنی با مسئولین ذیربط در تهران بوده و با اشرافی که از حمل و نقل درونشهری اهواز دارد ، بخوبی توانست مسائل را بیان کند و بسیار تاثیر گذار باشد ، به نحوی که می توان در روزهای آینده ، برای حمل و نقل درونشهری کلانشهر اهواز خبرهای خوشی را اعلام کرد.

سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به نمایندگی از اعضای شورا در این جلسه اظهار کرد : در حال حاضر یکی از دغدغه های اعضای شورا و شهرداری اهواز حمل و نقل عمومی است و با توجه به اینکه ناوگان اتوبوسرانی تنها ناوگان خدمات دهنده به مردم شریف اهواز است لذا از مسئولین کشوری در حوزه شهرداریها و دهیاری ها دست یاری می طلبیم.

مسعود نصرتی معاون منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور پس از استماع مشکلات و کمبودهای شدید در اهواز خاطرنشان کرد : قطعاً تحویل اتوبوس های نو به کلانشهر اهواز سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت و این موضوع روزانه پیگیری خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار