اورهال و تعمیرات سالیانه تجهیزات کلیدخانه ۴۰۰ کیلو ولت سد و نیروگاه شهید عباسپور آغاز شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 آبان 1401 | 09:57 ق.ظ
اورهال و تعمیرات سالیانه تجهیزات کلیدخانه ۴۰۰ کیلو ولت سد و نیروگاه شهید عباسپور آغاز شد مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور از شروع اورهال و تعمیرات سالیانه تجهیزات کلیدخانه ۴۰۰ کیلو ولت سد ونیروگاه شهید عباسپور خبر داد.

“فرزاد جونعلی وند” گفت: تعمیرات و بازرسی های سالیانه به عنوان یکی از ارکان اساسی در حفظ و نگهداری تجهیزات پست محسوب می شود و انجام اصولی این بازرسی ها به نحو مطلوبی در راندمان کارکرد انتقال درپست، بالابردن راندمان تولید نیروگاه، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات و پایداری شبکه خطوط موثر می باشد.

وی افزود: به همین منظور تعمیرات پیشگیرانه و اورهال سالیانه تجهیزات کلیدخانه با هماهنگی و مجوز ضمانت خاموشی روی تجهیزات فشارقوی هشت واحد نیروگاهی و شش خط پست ۴۰۰ کیلوولت از دیسپاچینگ ملی تا پایان اسفند ماه اخذ گردید.

مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور بیان کرد: این عملیات توسط گروه فنی و مهندسی شرکت تولید و بهره برداری شهید عباسپور، شرکت تعمیرات و نیروگاه های برق آبی  و کارگروه تخصصی پست های بلافصل شروع و هم اکنون نیز در حال انجام است.

فرزاد جونعلی وند عنوان کرد: این اورهال شامل ترموویژن، آچار کشی، تنظیم کلید های هوایی و گراند سوئیچها، سرویس راکتورهای خطوط رودبار و شهرکرد و رفع اشکالات و تست رله های حفاظتی می باشد.

وی در پایان یادآور شد: پست ۴۰۰ کیلو ولت سد و نیروگاه شهیدعباسپور از طریق خطوط داران، رودبار ، اهواز۲، کارون سه، امیدیه ۲ و شهرکرد به شبکه سراسری متصل می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار