تکمیل و حفاری ۶۴ حلقه چاه در مناطق نفت خیز کشور

تاریخ انتشار: دوشنبه 23 آبان 1401 | 11:16 ق.ظ
تکمیل و حفاری ۶۴ حلقه چاه در مناطق نفت خیز کشور امسال بیش از ۶۰ حلقه چاه نفت و گاز در کشور حفاری شده است .

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون حفاری و تکمیل ۶۴ حلقه چاه در مناطق خشکی و دریایی کشور به پایان رسیده است .

حمید رضا گلپایگانی افزود : این میزان حفاری  در قیاس با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ حلقه بیشتر بوده  و این روند رو به رشد با تلاش مضاعف سختکوشان این شرکت استمرار خواهد داشت .

وی ادامه داد : این شرکت  با هدف سرعت بخشیدن به طرح های توسعه ای نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران از همه ظرفیت های خود در بخش های عملیات حفاری، خدمات فنی و تخصصی و منابع انسانی کارآزموده استفاده به عمل می آورد.

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران بیان کرد :  در راستای شتاب بخشی در اجرای طرح توسعه مخازن گازی در شرکت نفت مناطق مرکزی، دستگاه حفاری سنگین خشکی ۵۷ فتح شرکت ملی حفاری ایران در چهار چوب همکاری میان دو شرکت در حال انتقال به میدان گازی شانول در جنوب استان فارس است.

گلپایگانی  به امضا و مبادله اخیر موافقتنامه همکاری میان شرکت‌ نفت مناطق مرکزی و شرکت ملی حفاری ایران اشاره کرد و ادامه داد :  این موافقتنامه در ارتباط با حفاری چاه‌های گازی به‌منظور افزایش تولید گاز در کشور است و ملی حفاری در اولین گام دستگاه حفاری ۵۷ فتح را اختصاص و جابجایی آن از استان خوزستان به استان فارس تا ۱۰ روز اینده به اتمام می رسد .

وی   بیان کرد : شرکت ملی حفاری ایران نیز   آمادگی برای تخصیص و اعزام دکل های حفاری دیگر و امکانات خدمات فنی به مناطق و مخازن تحت سرپرستی شرکت نفت مناطق مرکزی به ویژه میادین مشترک را دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار