شبکه انتقال برق به تاسیسات آبرسانی شرکت آب جنوب شرق به پایداری رسید

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 آبان 1401 | 11:59 ق.ظ
شبکه انتقال برق به تاسیسات آبرسانی شرکت آب جنوب شرق به پایداری رسید مدیر دفتر مطالعات و نظارت معاونت فنی و مهندسی شرکت آب جنوب شرق از افزایش پایداری شبکه انتقال برق به ایستگاه های پمپاژ کوت امیر و منصوری یک و دو خبر داد.

اسماعیل احمدی گفت: باتوجه به ضرورت افزایش پایداری شبکه انتقال برق به ایستگاه های پمپاژ شرکت آب جنوب شرق اقداماتی در خصوص تعویض پایه های چوبی و یراق آلات مربوط به شبکه برق ورودی تاسیسات انجام شد.

وی افزود: تعویض ۸ عدد پایه چوبی و جایگزینی با پایه های بتنی، اصلاح بیش از ۱۵۰ متر از شبکه ی هوایی ۳۳ کیلو وات، تعویض کلیه یراق آلات مرتبط و سیم فشار متوسط، از مجموعه اقداماتی است که در این پروژه انجام پذیرفت.

احمدی اظهار داشت: طی ایام گذشته مشکلات فراوانی به دلیل اتصالات کوتاه رخ داده است، که با مجموعه اقدامات انجام گرفته تلفات فیدر ۵۰۳۲ کاهش چشمگیری داشته و پایدار در آبرسانی افزایش یافته است.

شایان ذکر است: تاسیسات آبرسانی کوت امیر، منصوری یک و دو علاوه برتامین برق از دو فیدر اختصاصی ۵۰۳۲ و فیدر کمکی ۵۰۲۲ مجهز به ژانراتور های تولید برق می باشند، تا در مواقع اضطراری هیچگونه تاخیری در انتقال آب به مشترکین شهری و صنعتی ایجاد نگردد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار