افزایش ۲۲۵ هزار بشکه‌ای تولید نفت با بهره‎مندی از دستگاه‎های سیار فرآورش نفت خام در گچساران

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 آبان 1401 | 11:38 ق.ظ
افزایش ۲۲۵ هزار بشکه‌ای تولید نفت با بهره‎مندی از دستگاه‎های سیار فرآورش نفت خام در گچساران مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران از افزایش استحصال نفت با بهره‎مندی از دستگاه‎های سیار فرآورش نفت خام در این شرکت خبر داد.   مهندس مهرداد کاهکش با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی در یک سال گذشته بیش از ۲۲۵ هزار بشکه نفت توسط دستگاه‌های فرآورش سیار […]

مدیرعامل شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران از افزایش استحصال نفت با بهرهمندی از دستگاههای سیار فرآورش نفت خام در این شرکت خبر داد.

 

مهندس مهرداد کاهکش با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی در یک سال گذشته بیش از ۲۲۵ هزار بشکه نفت توسط دستگاه‌های فرآورش سیار MOS و MOT در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران استحصال گردید.

 

کاهکش در تشریح این مهم تصریح کرد: عملیات استحصال نفت از طریق دستگاه‌های تفکیک گر سیار نقش حائز اهمیتی در کاهش حجم نفت سوزانده شده، جلوگیری از آلودگی محیط زیست، جلوگیری از‌ هدر رفت سرمایه ملی، افزایش تولید و اعمال دقت بیشتر در اتخاذ تصمیم مقتضی جهت توسعه میادین، انجام عملیات در راستای بهره‌برداری به موقع از چاه و طراحی تسهیلات فرآورش مناسب میدان را دارد.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: کارکنان نفت گچساران موفق شدند در یک سال گذشته تعمیر اساسی ۵۸ دستگاه مخزن تحت فشار درون واحدی و سرچاهی و تعمیر کلی ۱۵۲ دستگاه تجهیزات فرآیندی شامل ۵۳ دستگاه ذخیره، خشک کننده و مولد هوا، ۴۶ دستگاه الکتروموتور، ترانسفورمر و رله های حفاظتی، ۴۴ دستگاه تلمبه های نفت، آب صنعتی، آب زائد تزریقی و تزریق مواد شیمیایی، پنج دستگاه دیزل آتش نشانی و دو دستگاه توربین گازی را با موفقیت انجام دهند.

 

وی با اشاره به روند موفقیت آمیز افزایش تولید در صنعت نفت کشور بیان کرد: در همین راستا ۷۸ مورد تعمیر کلی، ایمن سازی و توپکرانی خطوط لوله نفت و گاز چاه ها و تفکیک گرها در کنار ۲۰۸ مورد تعمیر، تعویض، تنظیم و نصب شیرآلات فرایندی و ۱۵۱ مورد نصب یا تعویض صفحه کاهنده خطوط لوله نفت و گاز چاه ها، ۱۶۲ مورد رفع نشتی از خطوط لوله نفت، آب و پساب واحدها و ۳۲ مورد تعویض کروژن کوپن از دیگر اقدامات کارکنان پرتلاش صنعت نفت گچساران است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار