۲۲۰۰ طرح تولیدی در خوزستان در دست اجرا است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 آبان 1401 | 08:27 ق.ظ
۲۲۰۰ طرح تولیدی در خوزستان در دست اجرا است سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ طرح تولیدی کوچک و بزرگ در استان خوزستان در دست اجرا است. حمیدرضا فلاح، با اشاره به تلاش برای راه‌اندازی طرح‌های تولیدی کوچک و بزرگ در خوزستان اظهار کرد: راه‌اندازی طرح‌های کوچک و بزرگ در خوزستان به ایجاد اشتغال و رونق تولید در […]

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ طرح تولیدی کوچک و بزرگ در استان خوزستان در دست اجرا است.

حمیدرضا فلاح، با اشاره به تلاش برای راه‌اندازی طرح‌های تولیدی کوچک و بزرگ در خوزستان اظهار کرد: راه‌اندازی طرح‌های کوچک و بزرگ در خوزستان به ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان و کشور کمک شایانی می‌کند و زمینه ساز توسعه خواهد بود.

وی افزود: ۲ هزار و ۲۰۰ طرح تولیدی کوچک و بزرگ در استان خوزستان در دست اجرا است که از این تعداد ۱۵۰ واحد بزرگ تولیدی هستند و با راه‌اندازی این واحدها شاهد ایجاد اشتغال مطلوبی در استان خواهیم بود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: امیدواریم شرایط اجرای این طرح‌ها به شکلی باشد که براساس برنامه زمانبندی موردنظر شاهد افتتاح و راه‌اندازی آن‌ها باشیم تا بتوانند تولید داشته باشند.

فلاح عنوان کرد: اقدامات مهم و اساسی دولت در جهت دستیابی به اهداف کلان اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و تولید است که با تلاش بخش خصوصی و دولتی در خوزستان، این مهم قابل تحقق است و امیدواریم شاهد تحقق این اهداف مهم برای رونق تولید و رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در خوزستان و به تبع آن در کشور باشیم.

وی ادامه داد: افزایش ظرفیت تولید در همه بخش‌ها یکی از مهمترین اهداف سازمان صمت است که به دنبال اجرایی کردن آن هستیم و راه‌اندازی طرح‌های تولیدی بزرگ و کوچک می‌تواند به تحقق این مهم کمک کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار