آیین تقدیر از کارکنان نمونه شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب برگزار شد

تاریخ انتشار: شنبه 28 آبان 1401 | 11:40 ق.ظ
آیین تقدیر از کارکنان نمونه شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب برگزار شد در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت ‌خیز جنوب و جمعی از دیگر مدیران عالی، از کارکنان نمونه این شرکت در سه سال گذشته تقدیر شد.   چهارشنبه (۲۵ آبان‌ماه) در مراسمی با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب و خانواده آنان، مراسم تقدیر […]

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت ‌خیز جنوب و جمعی از دیگر مدیران عالی، از کارکنان نمونه این شرکت در سه سال گذشته تقدیر شد.

 

چهارشنبه (۲۵ آبان‌ماه) در مراسمی با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب و خانواده آنان، مراسم تقدیر از کارکنان نمونه این شرکت در سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ در سالن سینما نفت مجموعه نیوساید اهواز برگزار شد.

 

در این مراسم علیرضا دانشی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، معرفی و تقدیر از کارکنان نمونه، را یک امر مهم دانست و اظهار داشت: شناخت و معرفی کارکنان نمونه باعث تقویت روحیه خودباوری و ترویج مکارم اخلاق و دیگر خصلت‌های مثبت در میان دیگر کارکنان می‌شود.

 

وی افزود: انتخاب افراد نمونه از میان صدها کارمندی که هرکدام در حوزه خود نمونه هستند بسیار سخت است و افراد منتخب نیز حاصل ساعت ‌ها بررسی گزارش‌های متعدد در خصوص افراد مختلف بوده است.

 

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب با بیان اینکه مسئولیت پذیری مهمترین خصلت کارمند نمونه است بیان داشت: مسئولیت پذیری نشان از ارزش قائل شدن افراد به محیط کار خود بوده است که این موضوع یکی از دلایل مهم در تبلور صنعت نفت و پیشرفت صنعت در کشور ما است.

 

وی با اشاره به اهمیت خلاقیت در محیط کاری گفت: بروز خلاقیت کارکنان نشان از این موضوع دارد که اهداف سازمانی به خوبی برای کارکنان تعریف شده و کارکنان علاوه بر غیرت کاری و ابتکار عمل، از همیتی برخوردارند که موتور محرکه هر سازمانی است و پیشرفت امروز صنعت نفت نشان از وجود این خصائص در میان کارکنان صنعت نفت است.

 

مهندس دانشی با اشاره به اهمیت نقش خانواده در پیشرفت کاری کارکنان افزود: موفقیت از خانواده شکل می‌گیرد و پشتگرمی کارکنان به حمایت خانواده است لذا توجه ویژه به مسائل خانواده کارکنان و رفع حداکثری مشکلات، علاوه بر افزایش رضایتمندی کارکنان، باعث افزایش همیت کاری آنان نیز می‌شود.

 

در ابتدای این مراسم،  منوچهر بارانی مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به برخی شاخص‌ها در انتخاب کارمند نمونه، اظهار داشت: تلاش، کوشش، مسئولیت پذیری، نظم و انضباط کاری و برخی دیگر، از جمله بیش از ۱۰۰ موردی هستند که در انتخاب کارمند نمونه مورد ارزیابی قرار گرفته و از میان صدها کارمندی که مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، مجموعا ۴۸ نفر انتخاب  شده‌اند.

 

وی افزود: به علت شرایط سخت کرونایی و محدودیت ‌های برگزاری مراسم تقدیر در سه سال گذشته، برگزاری مراسم تقدیر از کارکنان نمونه در سال‌های ۹۸ و ۹۹ به تاخیر افتاده بود که امسال با همت و دستور مدیر عامل محترم، کارکنان نمونه این دو سال با کارکنان نمونه سال ۱۴۰۰ با هم معرفی و تقدیر قرار گرفته‌اند.

 

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت ‌خیز جنوب با اشاره به انتخاب ۴۸ نفر مجموعاً برای سه سال گذشته گفت: در سال ۹۸ مجموعا از میان افراد رسمی و موقت، ۱۴ نفر، برای سال ۹۹ مجموعا ۱۶ نفر و برای سال ۱۴۰۰ مجموعا ۱۸ نفر انتخاب شده‌اند که مجموعا ۴۸ نفر به عنوان کارکنان نمونه ستاد امروز در حضور مدیران عالی و خانواده محترم کارکنان معرفی و تقدیر شدند.

 

در انتهای این مراسم نیز با حضور مدیرعامل، مدیر منابع انسانی، رییس بازرسی و پاسخگویی به شکایات، رییس بهبود روابط کار و امور اجتماعی، رییس روابط عمومی و دیگر مدیران عالی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب کارکنان نمونه تقدیر شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار