مرمت و آماده‌سازی زمین اصلی استادیوم فوتبال نفت توسط مدیریت عملیات غیرصنعتی

تاریخ انتشار: شنبه 28 آبان 1401 | 11:57 ق.ظ
مرمت و آماده‌سازی زمین اصلی استادیوم فوتبال نفت توسط مدیریت عملیات غیرصنعتی با همت و پشتکار کارکنان اداره فضای سبز تعمیرات اماکن و تأسیسات شهرک نفت، پس از انجام مطالعات کارشناسی و با صرفه جویی مالی بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال نسبت به برآورد پیمانکاران، زمین چمن استادیوم فوتبال نفت آماده بهره‌برداری شد. کاشت لقمه‌های چمن، آبیاری توسط سیستم مکانیزه، پاکسازی علف‌های هرز، کود دهی مایع و […]

با همت و پشتکار کارکنان اداره فضای سبز تعمیرات اماکن و تأسیسات شهرک نفت، پس از انجام مطالعات کارشناسی و با صرفه جویی مالی بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال نسبت به برآورد پیمانکاران، زمین چمن استادیوم فوتبال نفت آماده بهره‌برداری شد.

کاشت لقمه‌های چمن، آبیاری توسط سیستم مکانیزه، پاکسازی علف‌های هرز، کود دهی مایع و شیمیایی و… از جمله فعالیت هایی بود که توسط همکاران خدمات به اجرا درآمد.

همچنین پیش از شروع مسابقات تیم ناظرین سازمان لیگ و داوری ضمن بازدید، از وضعیت مطلوب چمن ورزشگاه اعلام رضایت نموده و آن را مطابق استانداردهای لازم دانستند.

مهندس غلامرضا کمالی مدیر عملیات غیرصنعتی ضمن تشکر از تلاشهای صادقانه همکاران این مدیریت، انجام اینگونه فعالیت‌ها را نمادی از خودباوری و منتج از لطف خداوند بزرگ دانسته و استمرار با کیفیت خدمات به همکاران و خانواده‌های آنها را در راستای بالا بردن سطح رضایت آنان مورد تأکید قرار داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار