هوشمندسازی مدیریت ترافیک در خوزستان با استفاده از عوارض آلایندگی

تاریخ انتشار: شنبه 28 آبان 1401 | 11:22 ق.ظ
هوشمندسازی مدیریت ترافیک در خوزستان با استفاده از عوارض آلایندگی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از صرف بخشی از اعتبار عوارض آلایندگی برای هوشمندسازی مدیریت ترافیک در استان خبر داد.

محمد خانچی به توجه کم به حوزه ترافیک و هوشمندسازی معابر و جاده‌های خوزستان در سنوات گذشته اشاره کرد و گفت: آمار تصادف‌ها در استان در مقایسه با سایر استان‌های کشور بیشتر است.

وی با بیان اینکه خوزستان محور تردد کاروان‌های راهیان نور، ترانزیتی، راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و… محسوب می‌شود و حمل و نقل در استان زیاد است، افزود: بخشی از اعتبار‌های عوارض آلایندگی اختصاص یافته و جذب شده، در زمینه هوشمندسازی مدیریت ترافیک در نقاط حادثه خیز صرف و کمکاری‌های قبلی جبران خواهد شد.

خانچی ادامه داد: همانطور که در جلسه‌هایی که با حضور مسئولان خوزستان و شهرستان‌ها برگزار شده است، در زمینه صرف این اعتبار با کسی تعارف نداریم و مجموعه دستگاه‌های نظارتی و عمرانی به صورت هدفمند و مستمر بر چگونگی استفاده از آن نظارت دارند.

این مقام مسئول می‌گوید: حدود ۲ ماه مجموعه محیط زیست، دستگاه‌های نظارتی و… طرح‌ها در تک تک شهر‌ها با مجموعه مدیریت شهری، فرمانداران و… با حساسیت بسیار بالا انتخاب شده اند و تذکر‌های لازم به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی اعم از مجموعه شوراها، شهرداران، دهیاران و… درخصوص صرف اعتبار، کیفیت کار، بی توجهی به قوانین و… داده شده و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

به گفته معاون امور عمرانی استانداری خوزستان؛ به همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران توصیه شده همه کار‌ها در چارچوب ضوابط مناقصه انجام شود تا مشکلی در مراحل اجرا تا بهره برداری به وجود نیاید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار