اعمال افزایش ۲۰ درصدی ورودی دانشجوی پزشکی در جندی‌شاپور

تاریخ انتشار: شنبه 28 آبان 1401 | 10:48 ق.ظ
اعمال افزایش ۲۰ درصدی ورودی دانشجوی پزشکی در جندی‌شاپور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اعمال افزایش ظرفیت، گفت: امسال بین ۲۷۰ تا ۳۰۰ دانشجوی پزشکی در دو ورودی مهرماه و بهمن‌ماه وارد دانشگاه علوم پزشکی اهواز شده‌اند. دکتر شهنام عسکرپور، اظهار کرد: چندین مدل ورودی دانشجو به رشته پزشکی داریم که دسته اول داوطلبان کنکور سراسری یا دانشجویان […]

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اعمال افزایش ظرفیت، گفت: امسال بین ۲۷۰ تا ۳۰۰ دانشجوی پزشکی در دو ورودی مهرماه و بهمن‌ماه وارد دانشگاه علوم پزشکی اهواز شده‌اند.

دکتر شهنام عسکرپور، اظهار کرد: چندین مدل ورودی دانشجو به رشته پزشکی داریم که دسته اول داوطلبان کنکور سراسری یا دانشجویان روزانه، دانشجویان سهمیه مناطق محروم و دانشجویان شهریه‌پرداز هستند. دسته‌ای از دانشجویان را نیز داریم که در دانشگاه بهبهان تحصیل می‌کنند اما زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هستند و به زودی پزشکی شوشتر نیز اضافه می‌شود.

وی افزود: از این طریق امسال بین ۲۷۰ تا ۳۰۰ دانشجوی پزشکی در دو ورودی مهرماه و بهمن‌ماه وارد دانشگاه علوم پزشکی اهواز شده‌اند اما همگی در کنکور سراسری ۱۴۰۱ شرکت کرده‌اند.  

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص اعمال افزایش ظرفیت پزشکی گفت: امسال قرار بود ۲۰ درصد افزایش ظرفیت پزشکی اعمال شود که بیش از آن پذیرش شد و دانشجویانی که تعهد مناطق محروم هستند بیش از ۲۰ درصد هستند.

عسکرپور در خصوص متناسب‌سازی امکانات موجود با تعداد دانشجویان بیان کرد: در حال تلاش برای افزایش امکانات آموزشی و رفاهی دانشگاه هستیم اما هنوز مشکلاتی داریم. دانشگاه در تلاش برای تهیه فضای خوابگاهی است و طبیعتا افزایش تعداد دانشجو نیاز به خوابگاه بیشتر، کلاس‌های بیشتر و اساتید بیشتری دارد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: وزارت بهداشت هنوز موفق به گرفتن مجوز از سازمان برنامه و بودجه برای جذب اعضای هیات علمی نشده است و منتظر هستیم که تا پایان سال مجوز داده شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار