آخرین وضعیت بازار گوشت و مرغ در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 29 آبان 1401 | 08:55 ق.ظ
آخرین وضعیت بازار گوشت و مرغ در خوزستان معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: هیچ کمبودی در بحث تامین مرغ و گوشت مورد نیاز استان وجود ندارد و بازار تحت نظارت و کنترل است. علی‌رحم کریمی، در خصوص وضعیت بازار گوشت و مرغ در خوزستان اظهار کرد: بازار گوشت و مرغ استان تحت نظارت و کنترل است و […]

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: هیچ کمبودی در بحث تامین مرغ و گوشت مورد نیاز استان وجود ندارد و بازار تحت نظارت و کنترل است.

علی‌رحم کریمی، در خصوص وضعیت بازار گوشت و مرغ در خوزستان اظهار کرد: بازار گوشت و مرغ استان تحت نظارت و کنترل است و در حال حاضر هیچ کمبودی در زمینه این دو محصول مورد نیاز مردم نداریم.

وی افزود: براساس بازرسی‌هایی که به صورت مداوم از زنجیره تولید تا عرضه گوشت قرمز و مرغ کشتار روز در خوزستان انجام می‌شود، خوشبختانه هیچ مشکلی در تامین و توزیع گوشت و مرغ در خوزستان وجود ندارد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در حال حاضر گوشت و مرغ به وفور در بازار استان یافت می‌شود و قیمت این دو محصول نیز تعادلی است و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

کریمی با بیان اینکه در خصوص تعیین قیمت ارشادی گوشت قرمز این هفته تصمیم‌گیری می‌شود تا بتوانیم مبنای تعزیراتی برای نظارت داشته باشیم، عنوان کرد: در بحث تامین گوشت قرمز در بازار با توجه به سرانه مصرف مردم در استان هیچ مشکلی وجود ندارد و تولید و عرضه این محصول در بازار به اندازه کافی است. همچنین آمادگی برای توزیع گوشت قرمز منجمد نیز وجود دارد و در صورت نیاز نسبت به توزیع آن اقدام خواهد شد.

وی افزود: وضعیت قیمت و تامین مرغ کشتار روز نیز در بازار استان مطلوب است و همچنین توزیع مرغ منجمد نیز در استان انجام می‌شود تا هیچ مشکلی در زمینه تامین مرغ مورد نیاز مردم در استان وجود نداشته باشد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: نظارت بر چرخه تولید تا عرضه این کالاها توسط بازرسان به صورت جدی انجام می‌شود تا روند مطلوب کنونی در خصوص بازار مرغ و گوشت استان حفظ شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار