برنامه های هفته بسیج حوزه مقاومت شهید تندگویان تشریح شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 29 آبان 1401 | 10:52 ق.ظ
برنامه های هفته بسیج حوزه مقاومت شهید تندگویان تشریح شد فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب ) روز شنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۱ در نشست خبری با خبرنگاران برنامه های این حوزه به مناسبت هفته بسیج را تشریح کرد.   سرهنگ حسن باقری گفت: در نخستین روز از هفته بسیج برگزاری مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان در محل این حوزه برگزار می […]

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت جنوب ) روز شنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۱ در نشست خبری با خبرنگاران برنامه های این حوزه به مناسبت هفته بسیج را تشریح کرد.

 

سرهنگ حسن باقری گفت: در نخستین روز از هفته بسیج برگزاری مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان در محل این حوزه برگزار می شود که در حاشیه آن نمایشگاه توانمندی های پایگاه های مقاومت بسیج تابعه دایر می شود و از بسیجیان نمونه شش ماه نخست سال تقدیر به عمل می آید.

 

وی افزود: میدان تیر مدیران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و کاشت نهال، پیاده روی خانوادگی، تکریم خانواده شهدا و بسیجیان، غبارروبی مزار شهدا، شرکت در نماز جمعه،‌ رژه خودرویی و موتوری، نشست فرماندهی بسیج با نخبگان بسیجی صنعت نفت از دیگر برنامه های این حوزه به مناسبت هفته بسیج است.

 

سرهنگ باقری همچنین با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج تحت عنوان بسیج خدمتگزار ملت است یاد آور شد: از زمان تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) تا کنون بسیج برکات زیادی داشته است و خدمات خود را رایگان و بدون چشمداشت ارائه می دهد و باید قدر بسیج دانسته شود.

 

وی در خصوص اقدامات بسیج تندگویان در صنعت نفت، به انجام اقدامات عام المنفعه و مسئولیت های اجتماعی و تامین امنیت اشاره کرد و گفت: بسیج شهید تندگویان در امدادرسانی به مردم در جریان سیل ایذه و باغملک و زلزله اندیکا، خدمت رسانی به زائران ایام اربعین با تشکیل موکب در چذابه و شلمچه، کمک به ساکنان مناطق کم برخوردار اطراف تاسیسات، حضور در عرصه های سیاسی مانند تجمع کارکنان، تشکیل هیئت قمر بنی هاشم برای جذب جوانان، تشکیل هیئت اندیشه ورز برای اقدامات فرهنگی، تشکیل قرارگاه جهادی شهیدتندگویان برای مسئولیت های اجتماعی و تشکیل ستاد نخبگان اقدام نموده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار