برگزاری بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی برای فعالان اقتصادی خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 30 آبان 1401 | 10:17 ق.ظ
برگزاری بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی برای فعالان اقتصادی خوزستان اتاق اهواز در راستای آشنایی فعالان اقتصادی استان خوزستان با قوانین گمرکی، حمل‌ونقل بین‌المللی، صنعت، کشاورزی، بورس، حسابداری و … بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی برگزار کرده است.

رئیس اتاق اهواز از برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان دوره آموزشی در حوزه‌های مدیریت، قوانین گمرکی، حمل‌ونقل بین‌المللی، صنعت، کشاورزی، بورس، حسابداری و … برای بازرگانان و فعالان اقتصادی استان خوزستان خبر داد.

شهلا عموری در اختتامیه هفته آموزش و مراسم تجلیل از برگزیدگان برتر آموزشی دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دولتی و خصوصی استان خوزستان اظهار کرد: قطعاً کسی که آموزش لازم را دریافت کرده است، توانایی بیشتری نسبت به انجام برنامه‌ها خواهد داشت و آموزش باعث می‌شود که اشخاص درک بیشتری از محیط پیرامون داشته باشد و امنیت و اعتمادبه‌نفس گروهی را افزایش می‌دهد.

وی افزود: برنامه مدون آموزشی به بهبود بخشیدن مهارت‌های آموزشی کمک می‌کند؛ آموزش می‌تواند به نوآوری تبدیل شود و خلاقیت را تقویت و ایده را به فرصت تبدیل کند. داشتن نیروی متخصص و آموزش‌دیده قطعاً به اعتبار هر سازمان کمک خواهد کرد.

رئیس اتاق اهواز گفت: در اتاق بازرگانی علاوه بر تلاش برای خدمات‌رسانی، بخش اقتصادی استان خوزستان را نیز در نظر گرفته‌ایم یعنی به همه اعضا و فعالان بخش خصوصی خدمات ارائه داده‌ایم و در این خصوص از سال ۹۴ تا ۶ ماهه نخست امسال، بیش از ۲۰۰ عنوان دوره آموزشی در حوزه مدیریت، قوانین گمرکی، حمل‌ونقل بین‌المللی، صنعت، کشاورزی، بورس، حسابداری، آینده‌پژوهشی و مشاغل خانگی و مکاتبات و قراردادهای تجاری بین‌المللی به زبان انگلیسی ارائه داده شده است.

عموری ادامه داد: ما با توجه به نیازهای فعالان بخش خصوصی دوره‌های توانمندسازی را برگزار می‌کنیم و اولین اتاقی بودیم که دوره ویژه دریافت کارت بازرگانی را برگزار کردیم. ۱۴ هزار و ۲۳۸ نفر در دوره‌های ما حضور داشتند و ۷۰ هزار و ۳۷۵ نفرساعت آموزشی محقق شده است.

وی با اشاره به اقدامات آموزشی اتاق اهواز گفت: با ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی و برگزاری همایش‌ها و رویدادهای بین‌المللی از سال ۹۷ تا سال ۱۴۰۰، اتاق اهواز در ارزیابی‌های اتاق‌های بازرگانی کشور مقام اول را به دست آورد. اولین اتاق بین‌المللی را با هدف پرورش مدیران و صاحبان سرمایه راه‌اندازی کرده‌ایم و امیدواریم جوانان استان خوزستان را با برنامه جلو ببرد و برای آینده استان در اتاق‌های بازرگانی از مدیران جوان استفاده کنیم.

رئیس اتاق اهواز گفت: راه‌اندازی دفتر خلاقیت و نوآوری با هدف دسترسی سریع و آسان به دوره‌های آموزشی در حوزه کسب‌وکار و پرورش مهارت جوانان، نوجوانان و کودکان تحت عنوان بازرگانان کوچک از دیگر کارها است که آماده‌ایم در این خصوص با آموزش‌وپرورش همکاری کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار