اهدای ۴ هزار بسته پذیرایی به حوزه بسیج شهید تندگویان/ صنعت نفت در کنار بسیج است

تاریخ انتشار: دوشنبه 30 آبان 1401 | 08:48 ق.ظ
اهدای ۴ هزار بسته پذیرایی به حوزه بسیج شهید تندگویان/ صنعت نفت در کنار بسیج است همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، ۴ هزار بسته پذیرایی به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال برای اختصاص در برنامه‌ های هفته بسیج، به حوزه بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) اهدا شد.   غلامرضا کمالی مدیر عملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفت ‌خیز جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی nisoc.ir با اشاره به اهمیت حمایت و […]

همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، ۴ هزار بسته پذیرایی به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال برای اختصاص در برنامه‌ های هفته بسیج، به حوزه بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) اهدا شد.

 

غلامرضا کمالی مدیر عملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفت ‌خیز جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی nisoc.ir با اشاره به اهمیت حمایت و پشتیبانی از بسیج اظهار داشت: صنعت نفت در کنار بسیج و پشتیبان آن برای خدمت رسانی به مردم و کمک به دولت برای رفع مسائل و مشکلات کشور است.

 

وی افزود: در طول تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همیشه بسیج بدون هیچ چشم داشتی در سخت‌ترین شرایط به کمک مردم شتافته است و حضور بسیجیان در مسائل مختلف به خوبی گواه این مسئله است که بسیج و نیروهای جهادی، راهکار مهم و اصلی در پیشبرد اهداف نظام در پیشرفت و توسعه کشور هستند.

 

مدیر عملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب با اشاره به اهدای ۴ هزار بسته پذیرایی از طرف مناطق نفت ‌خیز به بسیج گفت: همزمان با هفته بسیج و لزوم شناخت و معرفی خدمات بسیج به مردم، ۴ هزار بسته پذیرایی به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال برای توزیع در برنامه‌ های این ایام به حوزه بسیج شهید تندگویان اختصاص یافت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار