هفتمین جلسه کمیته مدیریت پروژه شهرداری اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 آذر 1401 | 08:14 ق.ظ
هفتمین جلسه کمیته مدیریت پروژه شهرداری اهواز برگزار شد هفتمین جلسه کمیته مدیریت پروژه شهرداری اهواز با موضوع بررسی پروژه های زیباسازی و نورپردازی برگزار شد.   این جلسه به ریاست رضا امینی شهردارکلانشهر اهواز و با حضور معاونین شهردار، مدیران مناطق و سرپرست سازمان زیباسازی در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد.   سجاد حیدری سرپرست سازمان زیباسازی در این جلسه با اشاره […]

هفتمین جلسه کمیته مدیریت پروژه شهرداری اهواز با موضوع بررسی پروژه های زیباسازی و نورپردازی برگزار شد.

 

این جلسه به ریاست رضا امینی شهردارکلانشهر اهواز و با حضور معاونین شهردار، مدیران مناطق و سرپرست سازمان زیباسازی در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد.

 

سجاد حیدری سرپرست سازمان زیباسازی در این جلسه با اشاره به برگزاری جشنواره نور جهت استقبال از نوروز سال ۱۴۰۲ ، پروژه های المان نوری کهکشان، سانلایت، درختان نوری، تونل های نوری، خرید چراغ های دفنی، خرید پروژکتورجهت نورپردازی درختان از روی پایه روشنایی، المان های شهری و نقاشی های دیواری را تشریح کرد.

 

وی در ادامه با بیان پروژه های سال ۱۴۰۱ سازمان زیباسازی در مورد پروژه ساماندهی و بدنه سازی زیرگذرپنجم ، طراحی و اجرای محوطه میدان شهید بندر و نورپردازی پل های سفید و سیاه و … توضیحاتی ارائه کرد.

 

رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز در این جلسه با تاکید بر تسریع در روند اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی، خدماتی شهرداری نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در مورد پروژه های مذکور بیان کرد.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی هم در مورد پروژه های نورپردازی، خصوصا نور پردازی پل ها بر حفظ روشنایی و نگهداری از لحاظ فنی و امنیتی تاکید کرد.

 

سعید فردانی درادامه با اشاره به تقویت نگاه محله محور در برنامه سوم راهبردی شهرداری (اهواز ۱۴۰۵)، اظهارکرد: پروژه هایی که ستاد بر اساس برنامه اهواز ۱۴۰۵ دارد، مشخصا تعیین و به مناطق اعلام شود؛ همچنین با برگزاری جلسات بین ستاد ومناطق، بر اساس ظرفیت بودجه مناطق و با توجه به زمانبندی، در مورد پروژه ها تصمیم گیری می شود.

حجت الله سلیمانی معاون حمل و نقل و ترافیک نیز بر تقویت زیباسازی در جنوب شهر تاکید و اظهارکرد: نورپردازی در معابر پرتردد و پرسرعت با هماهنگی حوزه ترافیک انجام شود.

در پایان حاضرین در جلسه در مورد مباحث مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار