راه‌اندازی خط یک بی‌آرتی اهواز تا پایان سال

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 آذر 1401 | 10:26 ق.ظ
راه‌اندازی خط یک بی‌آرتی اهواز تا پایان سال رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز با اشاره به اتمام مطالعات یک خط بی‌آرتی، از راه‌اندازی این خط تا پایان امسال خبر داد. عادل شیشه‌گری اظهار کرد: در حالت استاندارد باید یک هزار دستگاه اتوبوس در اهواز فعال باشد اما اکنون تنها حدود ۸۰ دستگاه فعال هستند. متاسفانه شاهد کمبود شدید […]

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز با اشاره به اتمام مطالعات یک خط بی‌آرتی، از راه‌اندازی این خط تا پایان امسال خبر داد.

عادل شیشه‌گری اظهار کرد: در حالت استاندارد باید یک هزار دستگاه اتوبوس در اهواز فعال باشد اما اکنون تنها حدود ۸۰ دستگاه فعال هستند. متاسفانه شاهد کمبود شدید اتوبوس در اهواز هستیم و این مساله موجب تاخیر زیاد اتوبوس‌ها و پوشش ندادن کامل محلات شده است. 

وی با اشاره به خرید ۱۲۹ دستگاه اتوبوس افزود: خودروسازان در حال مراحل آخر تولید هستند و مقرر شده است با اتمام این مرحله، تعدادی اتوبوس به اهواز تحویل داده شود.

شیشه‌گری با اشاره به اختصاص هشت دستگاه اتوبوس پیش از این، افزود: با پیگیری‌های انجام شده حدود ۳۰ دستگاه اتوبوس به صورت یک‌جا به اهواز تحویل داده می‌شود که امیدواریم شرایط کمی بهتر شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز با اشاره به اتمام مطالعات یک خط بی آر تی، بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا قبل از عید نوروز خط اول بی آرتی اهواز از چهارشیر تا دانشگاه آزاد اهواز فعال شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار