۶۰ کیلوگرم حشیش در خوزستان کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 آذر 1401 | 11:05 ق.ظ
۶۰ کیلوگرم حشیش در خوزستان کشف و ضبط شد فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با تسلط اطلاعاتی از انتقال محموله موادمخدر در محور مواصلاتی دیلم – هندیجان مطلع شده و موفق به کشف ۶۰ کیلوگرم ماده مخدر حشیش شدند.

سردار سیدمحمد صالحی سه شنبه اظهار داشت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با رصد دقیق اطلاعاتی محور تردد یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را در محور مذکور شناسایی و طی عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی ۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

سردار صالحی عنوان داشت: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اهواز

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به کشف ۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان اهواز اظهار داشت:در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی ولوو و یک دستگاه وانت پراید حامل کالای قاچاق را در شهرستان اهواز شناسایی و متوقف کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیر شدند تصریح کرد: متهمان به همراه کالای قاچاق به سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز تحویل داده شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار