افزایش جذابیت سرمایه‌گذاری در مسجدسلیمان با تأسیس منطقه ویژه اقتصادی

تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 آذر 1401 | 15:57 ب.ظ
افزایش جذابیت سرمایه‌گذاری در مسجدسلیمان با تأسیس منطقه ویژه اقتصادی افزایش جذابیت سرمایه‌گذاری در مسجدسلیمان با تأسیس منطقه ویژه اقتصادی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: تأسیسمنطقه ویژه اقتصادی در مسجدسلیمان با معافیت‌های تشویقی دولت باعث افزایش جذابیت‌های سرمایه‌گذاری و تسهیل سرمایه‌گذاری دراین منطقه می‌شود. محسن حیدری در خصوص هدف از سفر […]

افزایش جذابیت سرمایه‌گذاری در مسجدسلیمان با تأسیس منطقه ویژه اقتصادی

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاریصنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: تأسیسمنطقه ویژه اقتصادی در مسجدسلیمان با معافیت‌های تشویقی دولت باعث افزایش جذابیت‌های سرمایه‌گذاری و تسهیل سرمایه‌گذاری دراین منطقه می‌شود.

محسن حیدری در خصوص هدف از سفر خود به خوزستان بیان کرد: امروز به دعوت نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکلدر مجلس شورای اسلامی همراه با هیئتی از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاریصنعتی و ویژه اقتصادی برای بازدید ازموقعیت جانمایی طرح منطقه ویژه اقتصادی مسجدسلیمان به این استان سفر کردیم.

وی ادامه داد: ضمن بازدید از محل پروژه، زمان‌بندی اجرایی تکمیل پرونده تخصصی و استعلامات فنی پروژه را داشتیم؛ همچنینموانعی که برای تشکیل پرونده بود را با حضور همکاران اعزامی از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، مدیرکل امور اقتصادی و داراییخوزستان، نماینده مجلس و نماینده معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بررسی کردیم.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاریصنعتی و ویژه اقتصادی کشور تصریح کرد: امیدوارم با هماهنگی بین دستگاهی خوبی که در استان خوزستان مشاهده شده مراحل تشکیل پرونده فنیتخصصی این پروژه دراستان به زودی به پایان رسیده و بعد هم به تهران ارسال شود تا بتوانیم موضوع را در دستور کار اولین جلسه شورای عالی مناطق آزادقرار دهیم.

حیدری بیان کرد: با تصویب و راه‌اندازی این منطقه ویژه شاهد شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در این منطقه خواهیم بود؛ به شکلی کهمنطقه شمال خوزستان از شاخص‌های رفاهی و اقتصادی بهتری برخوردار شده و مشکلات اقتصادی کمتری داشته باشد.

وی یادآور شد: تأسیس منطقه ویژه اقتصادی در مسجدسلیمان با معافیت‌های تشویقی دولت باعث افزایش جذابیت‌های سرمایه‌گذاری وتسهیل سرمایه‌گذاری در این منطقه می‌شود؛ با این اقدام شاهد جهش در رشد صنعتی منطقه خواهیم بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار