اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف متروپل آبادان

تاریخ انتشار: یکشنبه 6 آذر 1401 | 09:46 ق.ظ
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف متروپل آبادان معاون فنی و امور زیربنایی منطقه آزاد اروند گفت:برای تخریب نهایی باقی مانده ساختمان متروپل آبادان، محدودیت ترافیکی به مدت ۱۰ روز در خیابان‌های اطراف این سازه اعمال شد.

پژمان فرجی بر اساس تصمیم اتخاذ شده درنشست شورای تامین در منطقه آزاد اروند از شنبه شب تا ۱۰ روز آینده محدودیت تردد در خیابان امیرکبیر(امیری) آبادان به صورت جدی اعمال می شود.

وی افزود:از مغازده داران اطراف متروپل نیز به صورت کتبی خواسته شده همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند تا سلامتی و جان شهروندان به خطر نیافتد و هرچه سریعتر عملیات تخریب باقی مانده سازه متروپل به سرانجام برسد.

فرجی بیان کرد: نشستی با حضور مسئولان قرارگاه خاتم در محل پروژه برگزار و طبق برآورد انجام شده در صورت فراهم شدن شرایط لازم ظرف مدت ۱۰ روز بخش باقی مانده ساختمان متروپل تخریب خواهد شد.

وی افزود: مشکلاتی پیرامون کارگاه فعال برای تخریب سازه متروپل وجود دارد که برای رفع آن نیاز به همکاری کسبه و اهالی اطراف ساختمان است.

ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان دوم خرداد ماه سالجاری فرو ریخت که ۴۳ نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و ۳۸ نفر نیز زخمی شدند.

در شهریور ماه سالجاری نیز در اثر فرو ریختن بخشی از این سازه یک نفر دیگر فوت کرد.

بخش عظیمی از سازه به جا مانده از برج ساختمان متروپل آبادان چهارشنبه چهارم آبان فروریخت که یک کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار