جلسه شورای فرهنگی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 6 آذر 1401 | 10:06 ق.ظ
جلسه شورای فرهنگی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد جلسه شورای فرهنگی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با حضور مدیرعامل و مدیران این شرکت روز چهارشنبه ۲ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.   در این جلسه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه از برنامه های فرهنگی حمایت می کنیم، بر ورود شورای فرهنگی در عرصه های فرهنگی، ورزشی، تفریحی و […]

جلسه شورای فرهنگی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با حضور مدیرعامل و مدیران این شرکت روز چهارشنبه ۲ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.

 

در این جلسه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه از برنامه های فرهنگی حمایت می کنیم، بر ورود شورای فرهنگی در عرصه های فرهنگی، ورزشی، تفریحی و هنری و تولید برنامه در این زمینه ها با استفاده از ظرفیت های موجود و سایر شرکت های تابع وزارت نفت در استان تاکید کرد.

 

مهندس علیرضا دانشی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ باید بیش از پیش فعالیت نمود، انجام اقدامات موثر در این خصوص را از واحدهای ذیربط مانند روابط عمومی، حوزه مقاومت بسیج و دیگر واحدها خواستار شد و تشکیل اندیشکده های اندیشه ورز، حلقه های جهاد تبیین و جهاد فکری را مورد تاکید قرار داد.

 

در این جلسه که با حضور مدیرعملیات غیرصنعتی، رئیس روابط عمومی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، رئیس حراست، رئیس امور ورزش و تربیت بدنی و سایر اعضای شورای فرهنگی برگزار شد، اعضای شورا ضمن بیان دیدگاه های خود، در خصوص اقدامات صورت گرفته و برنامه های در دست اجرا گزارش هایی ارائه دادند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار