واردات یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن گندم از بندرامام به کشور

تاریخ انتشار: دوشنبه 7 آذر 1401 | 08:53 ق.ظ
واردات یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن گندم از بندرامام به کشور مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از واردات یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن گندم به کشور از طریق بندر امام خمینی خبر داد و گفت: ۵ کشتی حامل گندم نیز در لنگرگاه بندر امام خمینی قرار دارند که پس از پرداخت هزینه‌های ارزی این کشتی‌ها نسبت به تخلیه، بارگیری و حمل کالای آن‌ها اقدام […]

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از واردات یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن گندم به کشور از طریق بندر امام خمینی خبر داد و گفت: ۵ کشتی حامل گندم نیز در لنگرگاه بندر امام خمینی قرار دارند که پس از پرداخت هزینه‌های ارزی این کشتی‌ها نسبت به تخلیه، بارگیری و حمل کالای آن‌ها اقدام خواهد شد.

امید جهان نژادیان، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۲۰۰ هزار تن گندم در بندر امام خمینی وجود دارد که در حال بارگیری و حمل به مقاصد مورد نظر هستند.

وی با اشاره به اینکه روند واردات گندم به عنوان یک کالای اساسی بدون هیچ مشکلی همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: در برنامه داریم تا کشتی‌های حامل این کالای اساسی، محموله‌های مورد نظر را از طریق بندر امام خمینی وارد کشور کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: در حال حاضر ۵ کشتی حامل گندم نیز در لنگرگاه بندر امام خمینی قرار دارند که پس از پرداخت هزینه‌های ارزی این کشتی‌ها نسبت به تخلیه، بارگیری و حمل کالای آن‌ها اقدام خواهد شد.

جهان نژادیان عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال باید حدود ۳ میلیون تن گندم به عنوان یک کالای اساسی توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی خوزستان از طریق بندر امام خمینی وارد کشور شود که تاکنون حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن از آن وارد شده است.

وی ادامه داد: واردات این حجم از گندم توسط ۲۸ فروند کشتی اقیانوس‌پیمای غول پیکر انجام شده و عمده گندم وارد شده نیز به مراکز موردنظر در سراسر کشور حمل شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار