تندیس نقره‌ای جایزه ملی انرژی به نیشکر دهخدا رسید

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 آذر 1401 | 08:43 ق.ظ
تندیس نقره‌ای جایزه ملی انرژی به نیشکر دهخدا رسید در سال‌های اخیر، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گام‌های موثری را در مدیریت مصرف انرژی و اصلاح الگوی مصرف برداشته است.

کشت و صنعت نیشکر دهخدا برای سومین سال متوالی توانست تندیس نقره‌ای دو ستاره هفتمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی را از آنِ خود کند.

افزایش سودآوری از طریق افزایش بهره‌وری منابع انرژی، اشاعه فرهنگ صرفه‏جویی و ایجاد زمینه‌هایی برای ارتقاء سطح توانمندی و توسعه مدیریت و کمک به هم‌افزایی دانش و تجربه سازمان‏ها از اهداف جایزه ملی مدیریت انرژی است.

بر اساس این گزارش، در بخش فرآیندهای انرژی‌بر در بازه امتیازی ۷۰۰ تا ۸۵۰ تندیس نقره‌ای دو ستاره را دریافت کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.   کشت و صنعت نیشکر دهخدا اخیرا نیز موفق به اخذ نشان «حلال» برای محصول شکر تولیدی با برند «شادیانه» شده است.

این جایزه هر ساله بر اساس تفاهم‌‌نامه بین سازمان مدیریت صنعتی، سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌‌وری انرژی برق، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان ملی استاندارد ایران طراحی و برگزار می‌شود.

در سال‌های اخیر، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گام‌های موثری را در مدیریت مصرف انرژی و اصلاح الگوی مصرف برداشته است. حذف گازوئیل به صورت کامل از فرآیند کوره‌های بخار کارخانه شکر از مهمترین اقدامات این صنعت در راستای توجه به محیط زیست و مدیریت مصرف انرژی است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار