رشد ۱۹ درصدی صادرات از گمرکات خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 آذر 1401 | 10:26 ق.ظ
رشد ۱۹ درصدی صادرات از گمرکات خوزستان ناظر گمرکات خوزستان از صادرات بیش از ۹ میلیون و ۹۵۳ هزار تن کالای غیرنفتی از گمرکات خوزستان خبر داد و گفت: این میزان صادرات در مقایسه با سال گذشته رشدی ۱۹ درصدی از نظر ارزشی داشته است. بهروز قره‌بیگی، در خصوص صادرات کالای غیرنفتی از گمرکات خوزستان اظهار کرد: در ۷ ماهه امسال بیش […]

ناظر گمرکات خوزستان از صادرات بیش از ۹ میلیون و ۹۵۳ هزار تن کالای غیرنفتی از گمرکات خوزستان خبر داد و گفت: این میزان صادرات در مقایسه با سال گذشته رشدی ۱۹ درصدی از نظر ارزشی داشته است.

بهروز قره‌بیگی، در خصوص صادرات کالای غیرنفتی از گمرکات خوزستان اظهار کرد: در ۷ ماهه امسال بیش از ۹ میلیون و ۹۵۳ هزار تن کالای غیرنفتی به ارزش ۴ میلیارد و ۳۰۵ میلیون و ۵۰۹ هزار دلار از گمرکات خوزستان صادر شده است.

وی با اشاره به رشد ۱۹درصدی صادرات از نظر ارزشی در مقایسه با سال گذشته افزود: میزان صادرات کالای غیر نفتی از گمرکات خوزستان از نظر وزنی ۱۰درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات خوزستان در خصوص عمده اقلام صادراتی گفت: آهن آلات، مصنوعات پلاستیکی و کشاورزی، کاه، حبوبات، مواد پتروشیمی، مواد غذایی و لبنی، کالاهای خانگی، کلینکر، میوه و تره‌بار و بنزن مهمترین اقلام صادراتی از گمرکات خوزستان هستند.

قره‌بیگی در خصوص آمار واردات کالا از گمرکات خوزستان عنوان کرد: در ۷ ماه امسال بیش از ۱۰ میلیون و ۲۲۰ هزار تن کالا به ارزش ۶میلیارد و ۶۵ میلیون دلار از طریق گمرکات خوزستان وارد کشور شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۱۵درصد و از لحاظ ارزشی یک درصد افزایش داشته است.

وی افزود: کالاهای اساسی شامل غلات و نهاده‌های دامی، کالاهای سرمایه‌ای و مواد اولیه صنعتی، مهمترین کالاهای وارداتی از گمرکات خوزستان به داخل کشور هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار