فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان: با مجموعه مدیریت شهری در ارائه خدمات بهتر به شهروندان اهوازی همکاری می کنیم

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 آذر 1401 | 08:22 ق.ظ
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان: با مجموعه مدیریت شهری در ارائه خدمات بهتر به شهروندان اهوازی همکاری می کنیم فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان گفت: سپاه و بسیج در امورات مخلتف از جمله اجتماعی، فرهنگی، خدماتی و حتی عمرانی همکاری و هماهنگی تنگاتنگی با شورای شهر و شهرداری کلانشهر اهواز دارد. سردار حسن شاهوار پور در حاشیه نشست با اعضای شورای شهر و شهردار اهواز به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت این هفته […]

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان گفت: سپاه و بسیج در امورات مخلتف از جمله اجتماعی، فرهنگی، خدماتی و حتی عمرانی همکاری و هماهنگی تنگاتنگی با شورای شهر و شهرداری کلانشهر اهواز دارد.

سردار حسن شاهوار پور در حاشیه نشست با اعضای شورای شهر و شهردار اهواز به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت این هفته اظهارداشت: در این جلسه نکاتی به ویژه در بحث هماهنگی ها و همکاری های بین بسیج و شهرداری اهواز مطرح شد و ما همچون گذشته درخدمت عزیزان هستیم.

وی اضافه کرد: باتوجه به گستره بسیج در محلات مختلف، پایگاه های مقاومت؛ ارتباط تنگاتنگی برای انجام امورات فرهنگی، خدماتی، اجتماعی و حتی عمرانی که شهرداری در دستور کار دارد؛ وجود دارد و در این راستا همکاری ها و هماهنگی های بهتر و بیشتر انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما کمک می کنیم که شهروندان عزیز و مردم فهیم اهواز بتوانند در وضعیت های بهتری با خدماتی که شورای شهر و شهرداری ارائه می دهد، قرار بگیرند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار