تامین امنیت غذایی با بیمه محصولات کشاورزی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 آذر 1401 | 08:46 ق.ظ
تامین امنیت غذایی با بیمه محصولات کشاورزی رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان : بیمه محصولات کشاورزی بهترین راه برای کاهش ریسک برای امنیت تولید است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اهمیت نقش بیمه در رفاه و معیشت پایدار کشاورزان گفت: بیمه محصولات کشاورزی به عنوان یکی از راهکار‌های نوین برای مقابله با تهدیدات بخش کشاورزی و در نتیجه کاهش نوسانات درآمدی کشاورزان مورد توجه و تاکید قرار دارد.

 

سیدرحمت ا… پریچهر با اشاره به ایجاد صندوق بیمه محصولات کشاورزی با هدف بیمه انواع محصولات کشاورزی و دامی به عنوان وسیله‌ای برای دستیابی به اهداف و سیاست‌های بخش کشاورزی افزود: وقوع حوادث غیر مترقبه طبیعی بیمه محصولات کشاورزی را بیش از پیش ضروری می‌نماید.

وی با توصیه به کشاورزان استان به ویژه کشاورزان حوضه آبریز کرخه در خصوص بیمه محصولات کشاورزی پاییزه تصریح کرد: امنیت غذایی و ارتقاء کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی تولیدی و افزایش درآمد اقتصادی کشاورزان از اهداف این سازمان است و در پی وقوع حوادث غیر طبیعی همانند حوادث سال‌های اخیر، بیمه محصولات کشاورزی بهترین راه برای کاهش میزان ریسک تولید در زمینه امنیت تولید است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار