مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان دیدار کرد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 آذر 1401 | 08:26 ق.ظ
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان دیدار کرد مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای بر تقویت همکاری بین این دو مجموعه تاکید کرد.

مهدی عظیمی فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در دیدار با داریوش دبیقی مدیرکل صدا و سیما به بررسی راه های همکاری بمنظور تقویت فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب و برق پرداخت.

عظیمی فر ضمن تقدیر از همکاری صدا و سیمای استان خوزستان در اطلاع رسانی سریع و دقیق از وضعیت منابع آبی استان گفت: ما در طی سال های گذشته به علت شرایط خشکسالی با محدودیت منابع آبی رو به رو شدیم و در صورت عدم مدیریت مناسب با مشکلاتی برخورد خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با تاکید بر لزوم فرهنگسازی در زمینه مدیریت مصرف آب افزود: بدون تردید یکی از راه های مدیریت کردن این شرایط فرهنگ سازی در زمینه مدیریت بهینه آب و مصرف درست آن می باشد که صدا و سیما بعنوان یک مرجع قابل اعتماد در حوزه اطلاع رسانی می تواند بیشترین کمک را در این بخش انجام دهد.

مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان نیز ضمن تقدیر از فعالیت های مجموعه سازمان آب و برق خوزستان گفت: صدا وسیمای استان نیز به مانند گذشته، آماده انعکاس تلاش های این سازمان بویژه در موضوع مدیریت منابع آبی، تامین آب کشت های فصلی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب می باشد تا اطلاعات صحیح و دقیقی در اختیار مردم استان قرار بگیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار