جلسه معارفه سرپرست امور ایثارگران مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 10 آذر 1401 | 10:35 ق.ظ
جلسه معارفه سرپرست امور ایثارگران مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد جلسه معارفه سرپرست امور ایثارگران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب روز سه شنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور مدیر منابع انسانی و معاونان و روسای این مدیریت برگزارشد.  منوچهر بارانی مدیرمنابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این جلسه سجاد محمدی را به عنوان سرپرست امور ایثارگران معرفی و از زحمات جعفر […]

جلسه معارفه سرپرست امور ایثارگران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب روز سه شنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور مدیر منابع انسانی و معاونان و روسای این مدیریت برگزارشد.

 منوچهر بارانی مدیرمنابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این جلسه سجاد محمدی را به عنوان سرپرست امور ایثارگران معرفی و از زحمات جعفر فیاض مهر در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

وی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به جامعه ایثارگران مناطق نفت خیز جنوب، همکاری معاونان، روسا و سرپرستان مدیریت منابع انسانی با سرپرست جدید امور ایثارگران را خواستار شد و بیان داشت: آقای محمدی از خانواده ایثارگران و فرزند شهید است که از ابتدای استخدام تا کنون در مدیریت منابع انسانی و امور ایثارگران مشغول خدمت می باشد.

در این نشست سجاد محمدی سرپرست امور ایثارگران مناطق نفت خیز جنوب نیز با بیان اینکه جامعه ایثارگران حساسیت های خاص خود را دارند، اظهار امیدواری کرد با مساعدت و همراهی سایر همکاران، در راستای ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران مناطق نفت خیز جنوب و اهداف سازمان گام های مثبت برداریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار