هدفگذاری صادرات ۱۵ میلیون لیتر الکل طبی در سال جاری

تاریخ انتشار: شنبه 12 آذر 1401 | 11:28 ق.ظ
هدفگذاری صادرات ۱۵ میلیون لیتر الکل طبی در سال جاری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از هدفگذاری برای صادرات ۱۵ میلیون لیتر الکل طبی در سال جاری خبر داد و گفت: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی قطب تولید الکل طبی منطقه است. عبدعلی ناصری در خصوص تولید الکل توسط واحدهای نیشکری اظهار کرد: سالانه ۳۳میلیون لیتر الکل طبی و صنعتی در شرکت […]

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از هدفگذاری برای صادرات ۱۵ میلیون لیتر الکل طبی در سال جاری خبر داد و گفت: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی قطب تولید الکل طبی منطقه است.

عبدعلی ناصری در خصوص تولید الکل توسط واحدهای نیشکری اظهار کرد: سالانه ۳۳میلیون لیتر الکل طبی و صنعتی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تولید می‌شود که تامین کننده نیاز داخلی است و همچنین بخشی از آن صادر می‌شود.

وی افزود: امسال براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و با توجه به نیازسنجی بازار داخل، ۴۵ درصد از کل تولید الکل طبی در این شرکت به عنوان مازاد مصرف داخلی صادر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از هدفگذاری برای صادرات ۱۵ میلیون لیتر الکل طبی در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به کاهش مصرف الکل بهداشتی در داخل کشور، وضعیت خوبی برای صادرات این فرآورده با ارزش فراهم شده است و از این فرصت برای توسعه صادرات الکل استفاده خواهیم کرد.

ناصری ادامه داد: صادرات الکل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی هیچ خلل و مشکلی در بازار مصرف داخلی الکل ایجاد نخواهد کرد و جای هیچگونه نگرانی در این زمینه نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار برای خرید الکل بهداشتی وجود ندارد و این شرکت به همه تعهدات خود در تامین نیازهای شرکت‌های داخلی و داروسازی عمل خواهد کرد.

ناصری با بیان اینکه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی قطب تولید الکل طبی منطقه است، خاطرنشان کرد: شرکت توسعه نیشکر با تولید روزانه ۱۱۰ هزار لیتر الکل، ۸۰ درصد از نیاز الکل طبی کشور را تامین می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار