پیگیری اختصاص اراضی پادگان‌های نظامی برای ساخت شهرک‌های صنعتی

تاریخ انتشار: سه شنبه 15 آذر 1401 | 09:45 ق.ظ
پیگیری اختصاص اراضی پادگان‌های نظامی برای ساخت شهرک‌های صنعتی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از پیگیری اختصاص بخشی از اراضی پادگان‌های نظامی برای ساخت شهرک‌های صنعتی در شهرهای اهواز، دزفول و اندیمشک خبر داد. علی مهدی پور، اظهار کرد: در شهرک‌های صنعتی اهواز، دزفول و اندیمشک که متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها بسیار زیاد است، عملا مشکل کمبود زمین وجود دارد و از این رو […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از پیگیری اختصاص بخشی از اراضی پادگان‌های نظامی برای ساخت شهرک‌های صنعتی در شهرهای اهواز، دزفول و اندیمشک خبر داد.

علی مهدی پور، اظهار کرد: در شهرک‌های صنعتی اهواز، دزفول و اندیمشک که متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها بسیار زیاد است، عملا مشکل کمبود زمین وجود دارد و از این رو تقریبا زمینی در این شهرک‌ها برای واگذاری وجود ندارد.

وی افزود: ظرفیت این شهرک‌های صنعتی به ویژه در شهرستان دزفول به طور ۱۰۰ درصدی تکمیل شده است و باید نسبت به توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی در خوزستان اقدام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه در سه شهرستان دزفول، اهواز و اندیمشک تقاضا برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی بسیار بالا است، گفت: در حال پیگیری برای واگذاری بخشی از اراضی‌ پادگان‌های نظامی به منظور ساخت شهرک صنعتی در شهرهای اهواز، دزفول و اندیمشک هستیم.

مهدی پور عنوان کرد: روند آزادسازی اراضی پادگان‌های نظامی در خوزستان یک روند بسیار پیچیده و دشوار است اما در حال پیگیری این مساله هستیم تا بتوانیم شهرک‌های صنعتی پرمتقاضی را توسعه دهیم.

وی ادامه داد: در جلسه ستاد تسهیل استان که ۱۳ آذرماه برگزار شد مساله واگذاری بخشی از اراضی پادگان‌ها به شهرک‌های صنعتی در دزفول و اهواز مورد موافقت استاندار خوزستان نیز قرار گرفت و قرار شد تا در نامه‌ای کتبی این موضوع به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اطلاع داده شود و از آن محل پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی و حضور هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران در این شهرک‌ها زمینه‌ساز افزایش تولید، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی خواهد بود و از این رو پیگیر هستیم تا موضوع توسعه شهرک‌های صنعتی به جدیت دنبال و اجرایی شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار