طرح طبقه بندی مشاغل برای ۳۰ شرکت پیمانکار مستمر با موفقیت به پایان رسید

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 آذر 1401 | 10:02 ق.ظ
طرح طبقه بندی مشاغل برای ۳۰ شرکت پیمانکار مستمر با موفقیت به پایان رسید عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی در گفتگو با خبرنگار روابط‌عمومی، ضمن اعلام این خبر افزود: پیرو دستور مدیرعامل محترم شرکت فولاد خوزستان،مصوبه کمیته عالی منابع انسانی و ابلاغ قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسؤلیت های اجتماعی مبنی بر اجرایی نمودن این طرح برای کلیه شرکتهای پیمانکاری، مدیریت سازماندهی و روش […]

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی در گفتگو با خبرنگار روابط‌عمومی، ضمن اعلام این خبر افزود: پیرو دستور مدیرعامل محترم شرکت فولاد خوزستان،مصوبه کمیته عالی منابع انسانی و ابلاغ قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسؤلیت های اجتماعی مبنی بر اجرایی نمودن این طرح برای کلیه شرکتهای پیمانکاری، مدیریت سازماندهی و روش ها، از ابتدای اسفندماه ۱۴۰۰، اقدام به جمع آوری اطلاعات و طراحی نظام طبقه بندی مشاغل برای رده‌های مختلف شغلی پیمانکاران مستمر و شرکت های تابعه نموده است.

وی افزود: از مهم ترین مزایای اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل می توان به ارتقای گروه مطابق جدول طبقه بندی، مزد شغل و مزد سنوات یکسان اشاره کرد. این طرح در رده های مختلف شغلی و بر مبنای جدول گروه و ضریب ریالی فولاد خوزستان، برای هشت شرکت تابعه و اغلب پیمان های مستمر فولاد خوزستان اجرا شده است.

تقوی ادامه داد: در این طرح حق پست بازنگری شده و بدی آب و هوا، تسهیلات رفاهی و حق شایستگی برای شرکت‌های تابعه و پیمانکاران مسمتر اعمال گردید.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌ تصدی‌گری پیمانکاران، شرکت‌های پیمانکار به دو دسته مستمر‌ (غیر پروژه‌ای) و غیر مستمر (پروژه‌ای) تقسیم می‌شوند. طرح طبقه‌بندی مشاغل فولاد خوزستان برای شرکت‌های پیمانکار مستمر نیز همانند شرکت‌های تابعه اجرا شده است. این طرح تاکنون برای ۳۰ شرکت از ۴۳ شرکت پیمانکاری مستمر اجرا و مراحل انجام برای شرکت‌های باقیمانده در حال پیگیری است. لازم به ذکر است، مبنای محاسبه این طرح، از ابتدای اسفندماه سال ۱۴۰۰ می باشد و هرگونه افزایش ریالی از تاریخ مذکور محاسبه و اعمال خواهد شد.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: شاغلین در پیمان های مستمر و شرکت های تابعه، جهت پیگیری و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پیمانکار مربوطه مراجعه نموده یا با شماره تلفن ۵۴۰۰ (دفتر مدیریت سازماندهی و روش ها) تماس برقرار کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار