تخصیص ٢٠٠ خودرو سمند سورن برای آبادان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 آذر 1401 | 12:03 ب.ظ
تخصیص ٢٠٠ خودرو سمند سورن برای آبادان شهردار آبادان گفت: سهمیه ۲۰۰ تاکسی سمند سورن به آبادان اختصاص یافت. یاسین کاوه پور در آیین تجلیل از تاکسیرانان آبادانی افزود: پس از مذاکره با اتحادیه تاکسیرانی کشور ۲۰۰ سهیمه خودروی سمند سورن با قمیت ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال به آبادان اختصاص یافت که پس از ثبت نام این خودروها به واجدان […]

شهردار آبادان گفت: سهمیه ۲۰۰ تاکسی سمند سورن به آبادان اختصاص یافت.
یاسین کاوه پور در آیین تجلیل از تاکسیرانان آبادانی افزود: پس از مذاکره با اتحادیه تاکسیرانی کشور ۲۰۰ سهیمه خودروی سمند سورن با قمیت ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال به آبادان اختصاص یافت که پس از ثبت نام این خودروها به واجدان شرایط واگذار خواهد شد.

شهردار آبادان گفت: از سال ۱۳۹۰ تاکنون فهرست تامین اجتماعی برای رانندگان تاکسی در آبادان به روز رسانی نشده و دولت نیز در پرداخت ۱۳ درصد سهم خود کوتاهی کرده بود.

وی بیان کرد: ۲۰۰ راننده تاکسی در آبادان برای دریافت خدمات از تامین اجتماعی و دفترچه درمان به این سازمان معرفی شدند و سازمان هدفمندی یارانه نیز متعهد شد ۱۳ درصد سهم دولت را پرداخت کند.

شهردار آبادان با اشاره به لزوم نوسازی تاکسی‌های فرسوده گفت: سایت نوسازی ناوگان شهری در آبادان مجدد فعالیت خود را آغاز کرده تا تاکسی‌داران بتوانند از خدمات آن به صورت نقدی و به قمیت دولتی استفاده کنند.

کاوه‌پور افزود: همچنین سازمان تاکسیرانی آبادان در تلاش برای جذب تسهیلات چهار تا ۱۰ درصدی از صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده در آبادان است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از کارواش و تعویض روغنی برای تاکسی‌های آبادان گفت: این مجتمع در سه ماه ابتدای سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید تا رانندگان تاکسی از نرخ دولتی خدمات این مجتمع بهره‌مند شوند.

شهردار آبادان افزود: در تلاش برای مکانیزه کردن ایستگاه تاکسی مقابل مصلای آبادان هستیم و این طرح برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان به زودی به شورای ترافیک آبادان ارایه می شود.

وی بیان کرد: همچنین مکانیزه کردن ایستگاه تاکسی در خیابان شهید منتظری و ایستگاه پارک سوار آبادان در ۶ ماه نخست سال آینده از دیگر برنامه های این شهرداری است که پس از تامین منابع مالی عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

کاوه پور در پایان اظهار داشت: تاسیس فروشگاه لوازم یدکی و لاستیک به قیمت کارخانه از دیگر اهداف این شهرداری در سال آینده است تا دارندگان تاکسی از خدمات آن استفاده کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار