شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 آذر 1401 | 10:31 ق.ظ
شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز به کجا رسید؟ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت اقدامات انجام شده برای حل مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز گفت: در تلاش هستیم تا با حل مشکلات زیرساختی، هرچه سریعتر شرایط را حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در این شهرک فراهم کنیم. علی مهدی پور، در خصوص آخرین وضعیت حل مشکلات شهرک صنعتی شماره […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت اقدامات انجام شده برای حل مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز گفت: در تلاش هستیم تا با حل مشکلات زیرساختی، هرچه سریعتر شرایط را حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در این شهرک فراهم کنیم.

علی مهدی پور، در خصوص آخرین وضعیت حل مشکلات شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها در شهرک صنعتی شماره ۵ بحث جاده دسترسی است که خوشبختانه پروژه احداث جاده دسترسی این شهرک در دست اجرا است.

وی افزود: در حال حاضر جاده دسترسی این شهرک از مسیر جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۳ اهواز است اما اکنون پروژه جاده دسترسی به شهرک با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به طول ۳ کیلومتر در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: مشکلات و مسائلی در بحث تملک زمین برای احداث این جاده وجود دارد که در تلاشیم این مسایل را حل کنیم و با سرعت بیشتر عملیات احداث این مسیر اختصاصی را تسریع کنیم.

مهدی پور با بیان اینکه مساله برق شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز یکی دیگر از مسایل زیرساختی این شهرک است، عنوان کرد: در تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اجرایی شده، بحث احداث پست برق شهرک به صورت مشارکتی حل شده است و پروژه تأمین برق این شهرک با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی ادامه داد: با احداث این پست برق ۵۰ مگاوات برق در اختیار شهرک شماره ۵ قرار خواهد گرفت و می‌تواند به حل مشکلات واحدهای مستقر در این شهرک و همچنین رشد سرمایه‌گذاری در این شهرک کمک کند.

مهدی پور خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر شرایط را برای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز فراهم کنیم.

وی گفت: پروژه‌های عمرانی دیگری از جمله بحث احداث ساختمان آتش‌نشانی، سالن اجتماعات و… نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز در حال اجرا هستند که به حل مشکلات و مسائل زیرساختی این شهرک کمک می‌کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار