با وجود حواشی، تعطیلی جدی در دانشگاه نداشتیم / تلاش برای رفع مشکلات پژوهشگران

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 دی 1401 | 09:15 ق.ظ
با وجود حواشی، تعطیلی جدی در دانشگاه نداشتیم / تلاش برای رفع مشکلات پژوهشگران رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: در یک سال اخیر حاشیه‌های زیادی وجود داشت و اتفاقات دو سه ماه اخیر نیز یکی از حواشی بود اما با همکاری اعضای هیات علمی و دانشجویان، این اتفاقات به بهترین نحو طی شد. دکتر محمدحسین سرمست در آیین تجلیل از پژوهشگران […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: در یک سال اخیر حاشیه‌های زیادی وجود داشت و اتفاقات دو سه ماه اخیر نیز یکی از حواشی بود اما با همکاری اعضای هیات علمی و دانشجویان، این اتفاقات به بهترین نحو طی شد.

دکتر محمدحسین سرمست در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی اهواز که (۳۰ آذرماه) برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه، اظهار کرد: در حوزه سلامت، به رفع نقص مجموعه‌های بهداشتی و تکمیل پروژه‌های عمرانی بهداشتی، خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت نیاز است. در حوزه درمانی نیز علاوه بر توزیع متناسب پزشکان متخصص در مناطق محروم، باید پوشش متخصص را در نقاط مختلف داشته باشیم. از نظر زیرساختی نیز تجهیزات بزرگ و گران قیمت بیمارستانی باید تکمیل شوند.

 وی با اشاره به ضرورت ساخت و ساز بیمارستان‌ها، افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که در این حوزه وجود دارد، نوسازی و ساخت بیمارستان‌ها در شهرهای باغملک، مسجد سلیمان، شوشتر و شوش و بیمارستان ابوذر اهواز شروع شد که در سال‌های اخیر به نتیجه رسیدند. امیدواریم بتوانیم نوسازی بیمارستان‌های گلستان و رازی اهواز را نیز که فرسوده‌اند و در شأن مردم نیستند، آغاز کنیم و در بازه زمانی مناسب به بهره‌برداری برسانیم. البته شروع کار از نظر اعتباری سخت است اما به هرحال اگر آغاز شود تمام کردن آن راحت‌تر خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حوزه پژوهش نیز سعی کردیم مشکلات پیش راه پژوهشگران را از نظر اعتباری، تجهیزاتی و فیزیکی برطرف کنیم.

سرمست با اشاره به اتفاقات اخیر یادآور شد: در یک سال اخیر حاشیه‌های زیادی وجود داشت و اتفاقات دو سه ماه اخیر نیز یکی از حواشی بود اما با همکاری  اعضای هیات علمی و دانشجویان، این اتفاقات به بهترین نحو طی شد. ترم اداره شد و تعطیلی جدی نداشتیم و امیدواریم امتحانات پایان ترم را با موفقیت بگذرانیم.

وی افزود: هدف این بوده که معاونان بدون دغدغه کار خود را انجام دهند و یکی از کارهای خوبی که انجام شد نیز جذب اعتبارات با همکاری استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار