شهردار اهواز در گفتگوی تلفنی با خبر ساعت۲۳سیمای خوزستان: همه عوامل برای رفع آبگرفتگی در سطح شهر اهواز در تلاشند

تاریخ انتشار: شنبه 3 دی 1401 | 08:18 ق.ظ
شهردار اهواز در گفتگوی تلفنی با خبر ساعت۲۳سیمای خوزستان: همه عوامل برای رفع آبگرفتگی در سطح شهر اهواز در تلاشند رضا امینی شهردار اهواز دوم دی ماه در گفتگوی تلفنی با خبر ساعت ۲۳ سیمای خوزستان به تشریح فعالیت‌های شهرداری اهواز در خصوص رفع آبگرفتگی‌های سطح شهر پس از شروع بارش ها از بعداز ظهر روز جمعه دوم دی ماه پرداخت. امینی در این گفتگو از آمادگی کامل شهرداری اهواز برای مقابله با آبگرفتگی های […]

رضا امینی شهردار اهواز دوم دی ماه در گفتگوی تلفنی با خبر ساعت ۲۳ سیمای خوزستان به تشریح فعالیت‌های شهرداری اهواز در خصوص رفع آبگرفتگی‌های سطح شهر پس از شروع بارش ها از بعداز ظهر روز جمعه دوم دی ماه پرداخت.

امینی در این گفتگو از آمادگی کامل شهرداری اهواز برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی در سطح شهر خبر داد و گفت: خدا را شاکریم که بارش نزولات آسمانی آغاز شده و تلاش کردیم که شهروندان عزیز اهوازی با کمترین آسیب ها در این خصوص مواجه شوند.

وی افزود: خوشبختانه تلاش مشترک شرکت آبفا و شهرداری اهواز که از سال گذشته در خصوص لوله گذاری ۵۶ نقطه بحرانی در سطح شهر انجام شد و تا کنون بخش کمی از آن باقی مانده به ثمر نشست و امروز شاهد حداقل آبگرفتگی ها هستیم و الحمدلله آب وارد منزل مسکونی هیچکدام از همشهریان گرامی نشده اما به دلیل سرعت بارش تا فردا تلاش می کنیم که کمترین آب در سطح شهر باقی بماند.

امینی عنوان کرد: همه همکاران بنده در مناطق هشت‌گانه، خدمات شهری، آتش نشانی، خدمات موتوری و عزیزان شرکت برق و شرکت آبفا اهواز همچنین استاندار و فرماندار محترم و معاون عمرانی استاندار و همه عوامل از ظهر امروز در تلاشیم که شاهد حداقل مانداب در سطح شهر باشیم.

وی با اشاره به برخی نقاط سطح شهر از جمله زیتون کارمندی در منطقه ۳، بلوار فنی حرفه ای در منطقه۸، کیانشهر در منطقه۲، خیابانهای کسایی، کیان و انقلاب در منطقه ۶ که دچار آبگرفتگی شدند، خاطرنشان کرد: همکاران ما در تلاشند تا صبح این آبگرفتگی ها رفع شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار