فروش پیاز قرمز بالاتر از ۲۵ هزار تومان تخلف است

تاریخ انتشار: شنبه 3 دی 1401 | 11:13 ق.ظ
فروش پیاز قرمز بالاتر از ۲۵ هزار تومان تخلف است معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: فروش پیاز درجه یک قرمز با قیمتی بالاتر از هر کیلوگرم ۲۵ هزار تومان در بازار تخلف است. علی رحم کریمی، در خصوص قیمت پیاز اظهار کرد: به دلیل اینکه در تغییر فصل قرار داریم و فقط در استان‌های محدودی پیاز برداشت می‌شود، تا حدودی شاهد افزایش […]

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: فروش پیاز درجه یک قرمز با قیمتی بالاتر از هر کیلوگرم ۲۵ هزار تومان در بازار تخلف است.

علی رحم کریمی، در خصوص قیمت پیاز اظهار کرد: به دلیل اینکه در تغییر فصل قرار داریم و فقط در استان‌های محدودی پیاز برداشت می‌شود، تا حدودی شاهد افزایش قیمت پیاز در بازار خوزستان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر بخش عمده‌ای از نیاز بازار استان‌ها به پیاز از طریق توزیع پیازی که از قبل برداشت شده است تامین می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با توجه به شرایطی که در بازار وجود دارد، قیمت پیاز قرمز افزایش داشته است و پیاز سفید و زرد نیز تحت تاثیر افزایش قیمت پیاز قرمز، افزایش قیمت داشته‌اند.

کریمی عنوان کرد: قیمت هر کیلوگرم پیاز قرمز درجه یک باید ۲۵ تا ۲۶ هزار تومان باشد و فروش این محصول با قیمت بالاتر تخلف است و با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکنون در شرایط کاهش عرضه پیاز قرار داریم، ادامه داد: چندین گروه بازرسی برای نظارت بر بازار پیاز فعال شده تا قیمت پیاز در ۲۵ تا ۲۶ هزار تومان باشد و بالاتر از این نرود.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در نظر گرفتن قیمت دستوری برای پیاز می‌تواند در بحث تامین این محصول در بازار مشکلاتی ایجاد کند و از این رو باید قیمت پیاز براساس عرضه و تقاضا باشد تا مشکلی در تامین این محصول وجود نداشته باشد.

به گزارش ایسنا، قیمت پیاز در طول هفته گذشته در اهواز به کیلویی حدود ۳۰ هزار تومان رسیده بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار