به دستور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر؛

آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 دی 1401 | 08:36 ق.ظ
آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی بنا به دستور دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی دو تیم عملیاتی با تجهیزات کامل در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت نیاز در هم‌افزایی با ارگان‌های متولی برای رفع آبگرفتگی وارد عمل شوند.

تیم‌های امدادی و عملیاتی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای کمک به رفع آبگرفتگی مناطق مختلف کلانشهر اهواز و شهرستان کارون، به حالت آماده‌‌باش درآمدند.

 مدیرعامل شرکت راصد صنعت توسعه امروز شنبه (سوم دی ماه) با اعلام این خبر گفت که بنا به دستور دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی دو تیم عملیاتی با تجهیزات کامل در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت نیاز در هم‌افزایی با ارگان‌های متولی برای رفع آبگرفتگی وارد عمل شوند.

 علیرضا کایدی بختیاری افزود: در سال‌های گذشته نیز همزمان با آبگرفتگی‌های گسترده در مناطق مختلف، این شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق پیرامونی، با تمام امکانات و تجهیزات برای حل معضل آبگرفتگی ورود کرد.

وی از اعلام آمادگی این شرکت برای تولید انواع الکتروپمپ، پمپ و الکتروموتور در تفاهم با شهرداری و آب و فاضلاب اهواز خبر داد و گفت که برای رفع مشکلات شهری اهواز از هیچ کمکی فروگذار نخواهیم کرد.

به گفته مدیرعامل راصد صنعت توسعه، این شرکت به معنای واقعی در عمل، یک شرکت دانش‌بنیان است که در ساخت قطعات و تجهیزات مختلف در حوزه نیشکر و سایر دستگاه‌ها فعالیت دارد.

راصد صنعت توسعه از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر است که علاوه بر طراحی و اجرای سازه‌ها و ایستگاه‌های انتقال آب، زهاب و فاضلاب، توانسته به طراحی و تولید الکتروپمپ‌های تخصصی نیز دست یابد. این شرکت تاکنون برای شهرداری اهواز، پتروشیمی، آب و فاضلاب خوزستان، پالایشگاه آبادان، سدها و نیروگاه‌های برق و… الکتروپمپ‌های تخصصی تولید و تعمیر کرده است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار