ریزش کوه در حصیرآباد اهواز خسارت جانی نداشت / ساکنان باید هر چه سریعتر جابه‌جا شوند

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 دی 1401 | 11:20 ق.ظ
ریزش کوه در حصیرآباد اهواز خسارت جانی نداشت / ساکنان باید هر چه سریعتر جابه‌جا شوند مدیر شهرداری منطقه ۷ اهواز با اشاره به ریزش کوه در خیابان فرعی یکم حصیرآباد در پی بارندگی اخیر، گفت: مدیریت خوزستان باید هر چه سریعتر تکمیل و سکونت این خانوارها در این منازل را پیگیری کند. فرامرز نجف‌پور، با اشاره به ریزش کوه در خیابان فرعی یکم منطقه حصیرآباد اهواز که روز گذشته (۳ […]

مدیر شهرداری منطقه ۷ اهواز با اشاره به ریزش کوه در خیابان فرعی یکم حصیرآباد در پی بارندگی اخیر، گفت: مدیریت خوزستان باید هر چه سریعتر تکمیل و سکونت این خانوارها در این منازل را پیگیری کند.

فرامرز نجف‌پور، با اشاره به ریزش کوه در خیابان فرعی یکم منطقه حصیرآباد اهواز که روز گذشته (۳ دی‌ماه)در پی بارندگی رخ داد، اظهار کرد: در پی بارندگی اخیر، یک تخته سنگ از کوه ریزش کرد که این تخته سنگ با یک پله و دیوار دو منزل برخورد کرده و منجر به وارد شدن آسیب به دیوار منزل شده است. این سنگ به یک پایه برق در مسیر نیز برخورد کرده است. با این وجود، خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

وی با اشاره به حوادث قبلی ریزش کوه در اهواز در سال‌های گذشته افزود: پیش از این حادثه نیز، با مدیریت بحران استانداری خوزستان مکاتباتی داشتیم و عنوان کردیم خانوارهای ساکن در پهنه خطر باید جابه‌جا شوند که یکی از محله‌های پهنه خطر این محدوده در حصیرآباد است.

نجف‌پور گفت: چندین سال است که بحث جابه‌جایی ساکنان منازل پهنه خطر اهواز مطرح شده و اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان در حال احداث منازلی برای این خانوارها است. قرار بود پایان سال گذشته ۲۰۰ واحد از این منازل تحویل داده شوند تا منازل با اولویت بیشتر از جمله ساکنان خیابان یکم حصرآباد، جابه‌جا شوند اما تاکنون منازل جدید تحویل داده نشده‌اند.

مدیر شهرداری منطقه ۷ اهواز بیان کرد: شهرداری اهواز وظیفه‌ای برای جابه‌جایی این خانوارها ندارد اما پس از جابه‌جایی ساکنان، باید منازل را تخریب کنیم تا مجددا کسی در آنجا ساکن نشود.

وی با اشاره به ارائه گزارش وقوع این حادثه به مدیریت خوزستان گفت: مدیریت خوزستان باید هر چه سریعتر تکمیل و سکونت این خانوارها در این منازل را پیگیری کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار