معاون شهردار اهواز : هدف از برگزاری همایش حمل ونقل؛ ارتقاء سطح ایمنی شهروندان است

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 دی 1401 | 11:31 ق.ظ
معاون شهردار اهواز : هدف از برگزاری همایش حمل ونقل؛ ارتقاء سطح ایمنی شهروندان است سلیمانی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اهواز در همایش گرامیداشت روز حمل ونقل که به همت این معاونت با حضور سینا صاحبی مشاور کمیسیون راههای کشور، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر، پلیس راهور استان و معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه استان برگزار شد، گفت: در این دوره سطح ارتباطات با سایر […]
سلیمانی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اهواز در همایش گرامیداشت روز حمل ونقل که به همت این معاونت با حضور سینا صاحبی مشاور کمیسیون راههای کشور، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر، پلیس راهور استان و معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه استان برگزار شد، گفت: در این دوره سطح ارتباطات با سایر سازمان ها و دستگاه ها به بالاترین سطح رسیده است.

معاون شهردار اهواز هدف از برگزاری این همایش را رساندن پیام رعایت قوانین و مقررات رانندگی و ارتقاء سطح ایمنی به شهروندان عنوان کرد.

وی بیان کرد: در حوزه مدیریت و هوشمند سازی رفت و آمد، ده چراغ هوشمند در تقاطع های پرخطر و همچنین پنجاه دستگاه ثبت تخلفات جدید که اکنون فقط ۳۰ دستگاه موجود می‌باشد، در شهر نصب خواهد گردید.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اهواز در خصوص مباحث فرهنگ سازی گفت: همه ما نیازمند فرهنگ سازی هستیم و آموزش فرهنگی صرفا به قشر مدرسه رو مرتبط نمی باشد لذا در این زمینه کارگروه فرهنگی را ایجاد کرده ایم و سعی داریم برای همه گروه های سنی برنامه هایی را اجرا نماییم.

سلیمانی ادامه داد: در حوزه هوشمند سازی فاوا زیرساخت های مناسبی را فراهم کرده است و سامانه های جدیدی را در اختیار مردم قرار خواهیم داد .

وی با بیان اینکه در پایان این برنامه از سامانه های پرداخت آنلاین کرایه تاکسی و سامانه خدمات رفاهی رانندگان تاکسی رونمایی خواهد شد؛ گفت: در این همایش از رانندگان فعال در این حوزه در سطح شهر و رانندگانی که در ایام اربعین خدمات رسانی می کردند و همچنین تاکسیرانان نمونه تقدیر و تشکر شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار