نبود اعتبار لازم، دلیل کندی اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 دی 1401 | 08:27 ق.ظ
نبود اعتبار لازم، دلیل کندی اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس نبود اعتبار لازم و بی توجهی به مشکلات خوزستان را دلیل کندی اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز دانست.
 

مجتبی یوسفی در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان با تقدیر از به تصویر کشیدن حقایق و مشکلات مردم پس از بارندگی‌ها از سوی صدا و سیما و رسانه ملی گفت: کار‌های خوبی در ۲ سال اخیر با دستور رئیس جمهور و با اختصاص اعتبار از سوی مجلس و ۵۰ میلیون یورو با قیمت ۱۷ هزار تومانی مقام معظم رهبری انجام شده است.

وی با بیان اینکه بجای حدود ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان، ۵۶۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برداشت شده است، افزود: این امر حاصل کوتاهی در پیگیری‌ها از سوی دولت و مجلس قبل است.

یوسفی ادامه داد: ۳ ماه پیش در ارتباط با شبکه خوزستان و پیگیری‌ها رسانه اعلام کردم که باوجود اقدامات خوبی که در این رابطه انجام شده، ولی به دلیل اینکه نیاز است سرعت اجرای کار افزایش یابد، ولی درصورت تزریق نشدن به موقع اعتبار‌های لازم، موجب می‌شود هنگام بارندگی که همه در سراسر کشور خوشحال هستند، شاهد بروز مشکلات و آبگرفتگی معابر و منازل در اهواز و کارون باشیم.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: وقتی استاندار جلسه مدیریت بحران را ساعت ۱۴ روز پنجشنبه یکم دی ماه برگزار می‌کند و قرار است بارندگی‌ها روز پنجشنبه و جمعه اتفاق بیفتند، نگاه مسئولان به حل مشکلات استان را مشخص می‌کند.

وی به بزرگنمایی استاندار خوزستان در اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاضلاب اهواز، کوت عبدالله، ویس، ملاثانی، شیبان و حمیدیه اشاره و اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده، از این میزان اعتبار، فقط ۲۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار