گزارش اقدامات شاخص مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 دی 1401 | 08:39 ق.ظ
گزارش اقدامات شاخص مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مدیرعملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اقدامات شاخص این مدیریت را به مناسبت روز ملی حمل و نقل تشریح نمود.   مهندس امیر بصیری با گرامیداشت ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۶ مورد دکل تعمیراتی جابجا شد و سوخت رسانی به […]

مدیرعملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اقدامات شاخص این مدیریت را به مناسبت روز ملی حمل و نقل تشریح نمود.

 

مهندس امیر بصیری با گرامیداشت ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۶ مورد دکل تعمیراتی جابجا شد و سوخت رسانی به دکل ها و نقاط مختلف به میزان ۴۰ میلیون لیتر و آبرسانی به میزان ۸۷ میلیون لیتر محقق گردید و در بخش جابجایی تجهیزات سرچاهی  ۵۴۰ سرویس و در بخش جابجایی لوله های جداری  ۹۵۸ سرویس جایجایی انجام شد.

 

وی در خصوص مسئولیت های اجتماعی گفت: حضور در بحران ها مانند سیل خوزستان، حادثه متروپل آبادان و زلزله اندیکا از دیگر اقدامات این مدیریت است که در این راستا اختصاص ۸۶۸ دستگاه خودروی سبک، سنگین، اتوبوس و ماشین‌آلات راهسازی و بالابرنده به مدت ۱۲۰۲۲ روز/دستگاه در زلزله اندیکا، بهسازی معابر روستاهای مجاور مناطق نفتخیز، تامین آب شرب، جابجایی کالا و اقلام، پسماند شهری، حمل ضایعات و نخاله ساختمانی در سطح شهر اهواز صورت پذیرفت. همچنین ۴۸۵ دستگاه خودروی سبک، سنگین، اتوبوس و ماشین‌آلات راهسازی و بالابرنده به مدت ۵۴۸۶ روز/دستگاه به حادثه متروپل، اربعین حسینی و سایر ارگان‌های دولتی اختصاص یافت.

 

مهندس بصیری با اشاره به اقدامات این مدیریت در خصوص تعمیر و بازسازی خودروهای سنگین و ماشین آلات در سال ۱۴۰۱بیان داشت: در راستای ایمن سازی و پیشبرد اهداف کلان مناطق نفت خیز جنوب و پشتیبانی از تولید دستگاه‌ها و ماشین آلات مدیریت عملیات ترابری از طریق شرکت‌های دانش بنیان بومی و کشوری دو تفاهم نامه با موسسه شهید زیدالدین سپاه و قرارگاه اقتصاد مقاومتی نزاجا  به امضاء رسید.

 

وی افزود: با تاکید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مبنی بر نوسازی ناوگان مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید، علیرغم وجود مشکلات، با حمایت مدیرعامل و هیئت مدیره مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران چهار دستگاه ون هیوندای h350 جدید به ارزش ۷۰ میلیارد ریال خریداری و به ناوگان این شرکت افزوده شد.

مدیرعملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به برنامه این مدیریت در زمینه کاهش آمار تصادفات اشاره داشت و گفت: در راستای برگزاری کلاس های آموزش رانندگی تدافعی و بازآموزی آیین نامه راهنمایی و رانندگی با استفاده از پتانسیل پلیس راه و راهور استان میزان تصادفات۲٫۶ درصد و ضریب تکرار تصادفات ۵٫۲۷ به ۲٫۸۵ درصد کاهش یافته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار