انجام عملیات اورهال، تعمیر، نصب و راه اندازی یک دستگاه الکتروپمپ شناور ۴۰۰ کیلووات ایستگاه پمپاژ شمال شرق اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 5 دی 1401 | 11:21 ق.ظ
انجام عملیات اورهال، تعمیر، نصب و راه اندازی یک دستگاه الکتروپمپ شناور ۴۰۰ کیلووات ایستگاه پمپاژ شمال شرق اهواز مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ از انجام عملیات تعمیر، اورهال، نصب و راه اندازی یک دستگاه الکتروپمپ ایستگاه پمپاژ شبکه آبیاری شمال شرق اهواز خبرداد.

“بهرام جعفری” ضمن اعلام این خبر گفت: هدف از انجام این عملیات حفاظت و نگهداری از تأسیسات توزیع آب و همچنین تأمین آب اراضی کشاورزی تحت پوشش شبکه آبیاری شمال شرق اهواز می باشد.

جعفری افزود: الکتروپمپ تعمیر و راه اندازی شده، از نوع شناور و ۴۰۰ کیلوواتی با ظرفیت پمپاژ ۱٫۵ مترمکعب بر ثانیه بوده که با ظرفیت و توان داخلی این شرکت توسط کارکنان ادارات برق و مکانیک معاونت نگهداری و تعمیرات و با نظارت کارشناسان مدیریت تعمیرات سازمان آب و برق خوزستان با کیفیت مطلوب انجام گرفت.

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ خاطرنشان کرد: با بهره گیری از توان تعمیراتی داخلی و نظارت و فعالیت شبانه روزی کارکنان شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ در کلیه شبکه های آبیاری و زهکشی تحت پوشش این شرکت، نیازهای تعمیراتی درکمترین زمان ممکن مشاهده و با صرفه جویی اقتصادی، عملیات تعمیراتی لازم صورت می پذیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار