بخشی از تعهدات مناطق نفت‌خیز جنوب در تامین گاز کشور با اجرای ایمن سازی تاسیسات شرکت آغاجاری محقق گردید

تاریخ انتشار: دوشنبه 5 دی 1401 | 08:24 ق.ظ
بخشی از تعهدات مناطق نفت‌خیز جنوب در تامین گاز کشور با اجرای ایمن سازی تاسیسات شرکت آغاجاری محقق گردید مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب روز جمعه ۲ دیماه ۱۴۰۱ با حضور در شرکت آغاجاری از روند اجرایی پروژه تعمیرات اساسی تاسیسات گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ و همچنین پروژه های ایمن سازی خطوط  لوله انتقال گاز و مایعات گازی این شرکت بازدید کرد. مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت ‌خیز جنوب […]

مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب روز جمعه ۲ دیماه ۱۴۰۱ با حضور در شرکت آغاجاری از روند اجرایی پروژه تعمیرات اساسی تاسیسات گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ و همچنین پروژه های ایمن سازی خطوط  لوله انتقال گاز و مایعات گازی این شرکت بازدید کرد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت ‌خیز جنوب در این بازدید بیان کرد: با توجه به تعهدات این شرکت در تامین بخشی از  سوخت زمستانه کشور با اقدامی جهادی در ۴۵ روز گذشته  تعمیرات اساسی واحد گاز و گاز مایع ۱۰۰۰  و ایمن سازی گسترده خطوط تامین وانتقال گاز و مایعات گازی منطقه پازنان ۱ با موفقیت انجام گردید.
مهندس دانشی با اشاره به اهمیت این پروژه ها عنوان کرد: تعمیرات اساسی و ایمن سازی این خطوط  سال ها بود که مورد توجه قرار نگرفته بود که امروز با اجرای این پروژه ها شاهد پایداری تولید و انتقال گاز با هدف تامین بخشی از سوخت زمستانه کشور خواهیم بود.
وی در این بازدید که با حضور مهندس نورانی مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری همراه بود  با قدردانی از تلاش شبانه روزی و مجاهدانه مجموعه شرکت آغاجاری در اجرای این پروژه بر لزوم توجه و صیانت از تاسیسات عملیاتی مهم این شرکت تاکید کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار