این محصول نیشکری پس از یک دهه، بِرند جهانی شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 دی 1401 | 09:34 ق.ظ
این محصول نیشکری پس از یک دهه، بِرند جهانی شد در حال حاضر، چرخ تولید ام.دی.اف شعیبیه از باگاس نیشکر با تسخیر پنج درصد بازار ایران و ورود به بازار کشورهای همسایه، می‌چرخد و در رده‌ی برندهای باکیفیت بشمار می‌آید.

۱۰ سال پیش در چنین روزی، ام.دی.اف در شمالی‌ترین واحد نیشکری به جمع محصولات نیشکری پیوست و با افتتاح کارخانه‌ی آن در پنجم دی ۱۳۹۱ در شرکت لوح سبز جنوب در دلِ کشت و صنعت امام خمینی (ره)، باگاس نیشکر به جای سوختن، به ثروتی برای ساختن تبدیل مبدل شد.

با شروع به کار این کارخانه، محصولی محیط‌زیستی روانه بازار شد که نه تنها از دوام بالایی برخوردار است، بلکه به پاکی هوا و صیانت از محیط‌زیست کمک زیادی کرده و در عین حال رقابتی شانه به شانه با سایر برندهای مطرح جهانی دارد.

در حال حاضر، چرخ تولید ام.دی.اف شعیبیه از باگاس نیشکر با تسخیر پنج درصد بازار ایران و ورود به بازار کشورهای همسایه، می‌چرخد و در رده‌ی برندهای باکیفیت بشمار می‌آید.

حالا پس از فعالیت ۱۰ ساله، ام‌دی.اف نیشکر جای خود را در خانه‌ها باز کرده و اگر دور و بَرتان را خوب نگاه کنید حتما اثری از آن می‌بینید؛ در اتاق خواب، پذیرایی و دکوراسیون خانه، رَدّی از این محصول نیشکری وجود دارد و بخصوص خانم‌ها در آشپزخانه هر روز سر و کارشان با آن است.

کابینت، میز و صندلی‌ها، مبلمان و کتابخانه‌‌ای که در خانه دارید، ممکن است جنس‌شان از نیشکر باشد که این روزها به دلیل کیفیت بالا، مشتری‌های پَر و پا قُرصی در داخل و خارج دارد.

شرکت لوح سبز جنوب بزرگترین تولیدکننده ام.دی.اف از باگاس نیشکر با ظرفیت ۱۳۲ هزار متر مکعب در سال است که در کنار اشتغالزایی، نقش مهمی را در حفظ و صیانت از محیط زیست ایفا کرده است. ام.دی.اف تولیدی لوح سبز جنوب به عنوان یک برندِ معتبر جهانی به بیش از ۱۲ کشور صادر می‌شود و این شرکت توانسته با استفاده از باگاس نیشکر، تحولی در صنایع چوبی ایجاد کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار